Robot
Dark Void

Robotar som går på två ben verkar vara av naturen onda. Deras intressen varierar mellan att förtrycka, förstöra och förslava, och de är inte alls intresserade av robottjejer. Med andra ord är det inte konstigt att de är så elaka. Med vapen och jetpack är det din uppgift att smula sönder dessa automatiska varelser, men dessvärre är det här ett spel där de lika gärna skulle kunna få ro hem segern.

#gears-of-war


Medlem
Vi testar Dark Void

Nolan North igen! Finns det inga andra röstskådespelare längre?

Visst, han är riktigt bra, men hans röst börjar finnas i allt för många olika spel nu enligt mig...

Medlem

Fick det betyget jag förväntade mig =( oturligt nog

Medlem

Tänkte också på Rocketeer! Väldans likt.

Medlem

har kört demot till pc och jag gilla det väldigt mycket men det kanske är sämre på konsol och så tkr ju inte alla lika


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Klart Rocket Ranger är bättre!

Medlem

Som förväntat


signatur

I got a Goldenshower.

JMA
Medlem

Körde PS3-demot i 5 minuter & avinstallerade efter, skräp är ordet.


signatur

Laktostolerant

Inaktiv

Rumpa! Var detta spelet så dåligt som alla säger?! damn, det verkade som en otroligt bra spelidé. Jahopp, då vart man ju iaf 500kr rikare

Medlem

Inte så dåligt som alla säger. Tycker det flyter bra. Jag kör även 3d vision och en handkontroll och jag måste säga att det fungerar till spelets fördel här. Det är polerat för en stereoskopisk upplevelse och är rätt fräck känsla att flyga runt faktiskt.

Medlem

Gillade spelet skarpt på pc.

Medlem

Blev inte förvånad över att se betyget


signatur

Game long and prosper

Medlem

Prövade demot till PS3 och slängde sedan bort skiten!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Skit spel till pc:down:

Medlem

Jag gillar spelet skarpt, kör på pc med physx effekterna på. Inga märkvärdiga physx grejer, men det ser snyggt ut. Jag håller inte alls med recensenten! FZ´s testare har spelat alldeles för mycket spel, och fått för höga standards och förväntar sig för mycket av spel. Jag ger spelet en stark 3.5/5. Som sagt inget mästerverk, men helt klart underhållande och roligt, och faktiskt snyggt om man inte är ultrapetig som vissa av er är? Fast jag är 32, jag spelade intelvision när jag var liten, så mina krav kanske inte är så höga som andras? För mig är det snyggt så länge det inte är som gammal xbox/ps2 grafik? Crysis har fått folk att ha så höga förväntningar på grafik, jag spelar inte för att titta på vackra bilder, jag gör det för att det är kul. Sen måste jag säga, senaste tiden har FZ gett otroligt konstiga och oförväntade poäng till vissa spel? Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Säger inte att nån mygel är på gång, men säger att börjar tappa förtroendet på FZ´s recensioner! Länge sedan jag höll med om en recension på FZ, och det är nog inte för att jag har så konstig smak, är ganska mainstream, utan tror mest att dom som gör recensioner sitter för mycket framför spel så dom tappat lite objektiviteten? Eller nåt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Haha ja det här kom ju verkligen som en överraskning. Kunde inte låta bli att skratta åt det här patetiska spelet efter att sett video recensionen på GT, snacka om att försöka få lite snabba pengar på rent skräp.

Medlem
Skrivet av JMA:

Körde PS3-demot i 5 minuter & avinstallerade efter, skräp är ordet.

Haha, gjorde precis samma sak på xboxen. Skräp.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag håller inte alls med recensenten! FZ´s testare har spelat alldeles för mycket spe

Du har absolut en poäng, och om jag inte missförstår dig fullständigt handlar det om vilken målgrupp recensionerna ska rikta sig till.

Jag skriver för den grupp jag anser mig själv tillhöra: lagom ung, spelat många år och är ute efter något häftigt, modernt, något som kan vara kul för stunden samtidigt som det har någon typ av budskap.

Det är ganska höga krav, det är jag väl medveten om, men fler och fler spel lever upp till dem, som fattar att det kanske är dags att ta mediet ut från pojkrummet och börja konkurrera med andra medier som kan hantera lite djupare ämnen än "ensam vit man måste döda allt han ser".

Ja, jag har spelet för många spel för att godkänna Dark Void som något annat än ett enformigt äventyr med få egna idéer. Mina recensioner riktar sig till en grupp av spelare som har spelat för många spel, och kommer därför med största sannolikhet inte vara nöjd med Dark Void. (Påpeka, betyget är Okej, dvs mellantinget mellan dåligt och bra.)

Det är skitsvårt att skriva recensioner som passar alla, om inte omöjligt, och jag har tydligen misslyckats dig eftersom du inte håller med mig eller med recensionen kunde övertala dig att hålla med dig.

Även om du inte håller med mig så hoppas jag du kan förstå varför du inte håller med mig. Det handlar inte om att den här recensionen är någon absolut sanning, eller att din är det heller, utan att min recension riktar sig till de som spelat många liknande spel. Se det positiva i det, du kan njuta av spelet medan jag inte kan! För det är väl det som det vi alla är ute efter med våra tv-spel, att ha kul?

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Länge sedan jag höll med om en recension på FZ, och det är nog inte för att jag har så konstig smak, är ganska mainstream, utan tror mest att dom som gör recensioner sitter för mycket framför spel så dom tappat lite objektiviteten? Eller nåt?

Recensioner är ju i allra högsta grad något subjektivt.

För övrigt tyckte jag recensionen var bra, fick ganska bra förståelse för vilken typ av spel det är.

Medlem

haha, ser väldigt trist ut.

Medlem

Ni nämnde inte den värdelösa svårighetsgraden? Har kört på svåraste och bara dött två gånger på tre timmar O_o .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar