Crysis 2 utspelar sig i New York

Robot
Medlem
Crysis 2 utspelar sig i New York

lol säger jag


signatur

FUBAR

Medlem

Grymt! lr, ja inte för att de utspelar sej i New York, känns tjatigt när i stort sett alla spel utspelar sej i USA - typ.

Medlem

Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.

Medlem

Ok blir snart dags att uppgradera datorn då, hoppas det finns andra fiender än aliens tyckte det var betydligt roligare att panga koreaner

Medlem
Skrivet av widL:

Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.

Ehh här var det tvärt om.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Fyfan vad less jag blir på utomjordingar. Fel att få döda BARA människor!

Men New York blir nog bra. Lite nytt i spelet, det behövs.


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv
Skrivet av widL:

Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.

Tvärtom.

Medlem
Skrivet av Emils:

Grymt! lr, ja inte för att de utspelar sej i New York, känns tjatigt när i stort sett alla spel utspelar sej i USA - typ.

Tänkte samma sak.
Det är kul att variera miljön och stadsmiljön är en kul miljö att härja i, men amerikanska städer i allmänhet, och NY i synnerhet, börjar bli uttjatat.

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av widL:

Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.

Tvärtom.

Det bevisar ju bara att konsoll nissarna nöjer sig med vad skit som hälst Jag menar, hur kul var Crysis på en 10 skala... -11 typ! Kan ju hoppas på en bättre uppföljare!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av realin:
Skrivet av widL:

Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.

Tvärtom.

Det bevisar ju bara att konsoll nissarna nöjer sig med vad skit som hälst Jag menar, hur kul var Crysis på en 10 skala... -11 typ! Kan ju hoppas på en bättre uppföljare!

Tyckte crysis iaf var en 6:a i i rolighetsfaktor men visst det finns en del att göra och jag hoppas på en ännu bättre uppföljare

Medlem

Att banka utomjordiska kräk har Duke Nukem ensamrätt på! Eller borde ha

Medlem

Dålig ide... Nu kommer det bli ett ful-spel till PC eftersom det garanterat kommer göras på konsollerna först.

Medlem

I NY? Hur har de tänkts sig storyn då? Var ju skapliga Cliffhangern i ettan.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

faan jag som hoppades på sverige

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

I NY? Hur har de tänkts sig storyn då? Var ju skapliga Cliffhangern i ettan.

Spelet behöver ju varken börja eller sluta i Ny.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Eisenhart73:

I NY? Hur har de tänkts sig storyn då? Var ju skapliga Cliffhangern i ettan.

Spelet behöver ju varken börja eller sluta i Ny.

Eller för den delen börja direkt efter 1:an heller.

Medlem
Medlem

meh, borde ha utspelat sig i Jokkmokk

Medlem

undra om ps3 och 360 spelarna kommer bli likta ägda som när det gälde dragon age (grafik mässti)


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av c0rp:

Att banka utomjordiska kräk har Duke Nukem ensamrätt på! Eller borde ha

Har man förtidspensionerat sig som han har gjort så har man mist ensamrätten.

Eftersom Crysis 2 kommer även till konsolerna så misstänker jag starkt att det blir tidigare linjärt och mer hålla-i-handen-spel där man får massa hjälptips hela tiden så att man vet vad man ska göra. Förmodligen så går det inte att stänga av heller.

På plussidan så förväntar jag mig en motor som är lättare för datorer att hantera.

Medlem

Så de drar en Predator 2?

Medlem

Låter väldigt konstigt. Hoppas att Crytek vet vad dem gör.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

I slutet av Crysis 1 så får man ju veta att de ska tillbaka till ön, så jag förväntar mig i alla fall inte bara stadsmiljö.

Medlem

Crysis var så jävla tråkigt, har inga som helst förväntningar på 2:an. Floppvarning.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av TruB:

grafik demo #2

Nån måste ju gå framåt

Medlem

Nu kanske kidsen lär sig att Crysis inte var "det snyggaste spelet nånsin" utan "det sämst optimerade spelet nånsin". De kan knappast göra en tvåa som ser sämre ut än ettan men denna gång kommer det nästan garanterat att vara en konsollportning som kräver en tiondel av vad originalet gjorde.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Crysis var så jävla tråkigt, har inga som helst förväntningar på 2:an. Floppvarning.

Så jeffla kasst var inte Crysis. Det var ett okej spel som man kunde ha lite roligt med.

Medlem
Skrivet av qayotee:
Skrivet av bjosarn:

Crysis var så jävla tråkigt, har inga som helst förväntningar på 2:an. Floppvarning.

Så jeffla kasst var inte Crysis. Det var ett okej spel som man kunde ha lite roligt med.

Crysis är mediokert, finns nog ingen utvecklare som skulle kunna göra ett sämre spel om man bortser från motorn möjligheter.

Medlem
Skrivet av rosski:

Ok blir snart dags att uppgradera datorn då, hoppas det finns andra fiender än aliens tyckte det var betydligt roligare att panga koreaner

Knappast någon som kommer behöva uppgradera sin dator, med tanke på att det utvecklas till konsol också.


signatur

Hej! jag är ny här.

12
Skriv svar