Crysis 2 utspelar sig i New York

Medlem

Bra att dom kan göra något annat än tråkiga öar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Crysis var riktigt kul tycker jag. Nu älskade ju jag djungel-miljön så tycker det är lite synd att de blir stad som så mycket annat.

Kul att se om motorn är så lovande som den verkar eller om det blir tydligt att konsolerna sätter begränsningarna. Sen hoppas jag fler utvecklarna börjar utnyttja motorn. Det är roligt att ha flera olika flexibla grafikmotorer på marknaden.

Att säga att Crysis är -11 i tråkighet och att man inte kan göra sämre spel är tyvärr uppenbart usla försök att hävda sig så där lite extra för att gå emot strömmen ... coolt, ascoolt verkligen.

Medlem

Bleh. Då blir det konsolanpassat på samma sätt som MW2, där allt i spelet är balanserat runt användandet av handkontroll och alltså blir helt sketet med tangentbord och mus.

Inaktiv

Det borde heta att de "konsol-förstör" spel istället. :-/

Medlem

Gillade ettan skarpt så det skall bli skönt att köra detta på PS3! NY??? kan ju bli hur bra som helst...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv
Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av rosski:

Ok blir snart dags att uppgradera datorn då, hoppas det finns andra fiender än aliens tyckte det var betydligt roligare att panga koreaner

Knappast någon som kommer behöva uppgradera sin dator, med tanke på att det utvecklas till konsol också.

Kommer vara bättre grafik än Crysis Warhead, så om du redan har en dator som klarar det galant. Ja då behöver du inte uppgradera.

Medlem

Är numera skeptisk till alla FPS som inte släpps PC-exklusivt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Only time will tell...

Inaktiv

Härligt!
Väntar dock fortfarande på ett freeroamspel som utspelar sig i ett fullstort och någorlunda korrekt detaljerat Manhattan... hade förhoppningar på Gta IV men chi fick jag!


signatur

.

Medlem

Blir ändå ett köp

Medlem

Från en djungel (tropisk) till en annan (betong)

Medlem

Hoppas på lite mera frihet den här gången, vore coolt med coop nomad och psycho röja loss

Medlem

Hmm, låter iallafall intressant att se vart detta bär hem.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Förstår inte vad som är så speciellt med cryengine. unreal3 ser ju mycket bättre ut. Hoppas att crytek satsar på gameplay denna gång.

Inaktiv
Skrivet av henkka:

Nu kanske kidsen lär sig att Crysis inte var "det snyggaste spelet nånsin" utan "det sämst optimerade spelet nånsin". De kan knappast göra en tvåa som ser sämre ut än ettan men denna gång kommer det nästan garanterat att vara en konsollportning som kräver en tiondel av vad originalet gjorde.

Vad?? Det är det i särklass snyggaste spelet som har släppts hittils i alla fall.
Och ja, 2:an kommer att bli en nedtrappning grafiskt.

12
Skriv svar