Solokampanjstrailer för Bad Company 2

Robot
Medlem
Solokampanjstrailer för Bad Company 2

Hade inga direkta tankar på att skaffa spelet, men trailern fick upp intresset en aning så det blev en bokning.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Medlem
Medlem

Ser nice ut. Speciellt med Qotsa som soundtrack =D


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem

Hoho, I like! Ser ut att bli väldigt underhållande!

Medlem

Det var länge sen jag såg en sån här lockande trailer, jag blev extremt taggad på att spela betan nu på torsdag

GOTY?

Medlem

Otroligt nice trailer, har aldrig rått någon tvivel alls om att jag ska skaffa mig detta spel dock. Detta gjorde mig bara såå mer sugen ^^ Iaf på SP-delen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

<3 BF.

Betan nu på Torsdag? Vad menar du med det? Är det öppen beta? Och på vilken konsol?

Inaktiv

Awesome! Någon som vet vad låten i trailern heter?


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Måste ju köpa min nya dator först! Det händer inte förns 1 mars... Vill ha Limited Edition! Bhuäbhuäää! :'(


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

......
Ge mig spelet nu!

Medlem
Skrivet av Toomsie:

<3 BF.

Betan nu på Torsdag? Vad menar du med det? Är det öppen beta? Och på vilken konsol?

PC om du förbeställer från en butik som ger dig betan.

Medlem

bra att det kommer till PC

Inaktiv

väldig nice spelar igenom 1:an nu

Medlem
Medlem

iiiiiiiiiiiiiiiih BFBC2:SP!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

sweet! Längtar!

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Awesome! Någon som vet vad låten i trailern heter?

Queens Of The Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire

Medlem

OMG hade aldrig trott nåt så bra som det här ser ju jävligt mycket snyggare ut en multiplayern och det ser inte fult ut

Inaktiv
Skrivet av MuppenSWE:
Skrivet av Vapendragaren:

Awesome! Någon som vet vad låten i trailern heter?

Queens Of The Stone Age - You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire

Tack


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

"Kul!" var min första tanke.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Äntligen lite SP filmer! Även om den här inte sa så mycket, men nu vet ja att DICE satsar på en bra Kampanj i den här med

Medlem

Snyft! Inte en enda bildruta från PC-versionen! Men i övrigt så ser det intressant ut.

Medlem

now i jizzed in my pants!

längtar som en dåre till torsdag här ska de spelas me eyefinity som skall settas upp när ja kmr hem woho

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Måste ju köpa min nya dator först! Det händer inte förns 1 mars... Vill ha Limited Edition! Bhuäbhuäää! :'(

Kanske räcker med att uppgradera grafikkortet?

Medlem

Kul att ni gillar trailern! Har varit mycket slit att få klart spelet men det var det värt, nu ska det bli skönt med lite ledighet.

Erik


signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Såg väldigt konsol aktigt ut och den var inte så bra som de andra trailerna för BF2:BC imo

Medlem

Såg väl helt okej ut, tycker dock att det saknar lite av den gamla Battlefield-känslan, men den försvann väl naturligt med tiden...
Vinst går alltid före känsla och spelglädje när företag blir för stora tyvärr

Medlem
Skrivet av ErikSvensson:

Kul att ni gillar trailern! Har varit mycket slit att få klart spelet men det var det värt, nu ska det bli skönt med lite ledighet.

Erik

"Animatör Digital Illusions(DICE)"

Kan du förklara lite mer av vad just du har gjort i spelet?

123
Skriv svar