Halo Reach är som Titanic

Robot
Medlem
Halo Reach är som Titanic

Hur är det tänkt att de ska avsluta spelen, jag har visserligen bara kört ettan men har haft lite koll på de följande, och det verkar som om människorna får pisk hela tiden, när är det dags att ta tillbaka jorden?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Har läst alla Halo-böckerna, så det ska bli kul att se hur spelet utvecklar sig. Blir riktigt intressant nu med en mörkare story!

Medlem
Skrivet av simulacra:

Hur är det tänkt att de ska avsluta spelen, jag har visserligen bara kört ettan men har haft lite koll på de följande, och det verkar som om människorna får pisk hela tiden, när är det dags att ta tillbaka jorden?

Spelar du 3an får du reda på det:)

Medlem

Så de menar att spelet kommer att köra på deras eget Isberg och sjunka som en sten?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Jag är riktigt taggad, lets hope for the best.

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

Så de menar att spelet kommer att köra på deras eget Isberg och sjunka som en sten?

Varför kommentera om du inte ens känner till storyn?

Har läst Fall of Reach och det ska bli intressant hur dom återskapar boken i spelet, även om det var en del år sedan så lär det säkert bli en del flashbacks

Medlem

Jag förstår fortfarande inte fenomenet med Halo, det är ett medelmåttigt FPS på konsol. Ljudbilden är fruktansvärd med vapen som låter pew pew, medans du kan höra folk prata på 1km avstånd...

Medlem

jasså då behver man inte spela detta då dom sagt va som händer om de nu är sant

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:

Jag förstår fortfarande inte fenomenet med Halo, det är ett medelmåttigt FPS på konsol. Ljudbilden är fruktansvärd med vapen som låter pew pew, medans du kan höra folk prata på 1km avstånd...

Man spelar det för storyn, om man missa ettan när det kom kan jag förstå att man inte fastna för Halo, själv gick man ner till ett internet café och körde system link med dom gamla boxarna med 16st i Lan

Köra 16st i "Rat maze" dom som vet vilken bana det är vet hur hektiskt det kan bli ^^

Finns tyvär inga såna banor i 2an och 3an vad jag såg, hur sjukt roligt som helst när snitt tiden man lever på banan var någon minut, mayham! =D

Medlem

Halo, det erbjuder grym story, levande karaktärer och en grym upplevelse. Känslan är svår att överträffa...
Att det sedan finns andra FPS med hårdare vapen och grymmare tempo (Unreal) eller "realistiskare" men med hjärndöd story och meningslösa uppdrag, med korkad AI, gör valet enkelt. Man spelar Halo för att uppleva kvalité, Battlefield för att hoppas att de ska ha hittat tillbaka till rötterna, CoD för att det förväntas, och man hoppas på ett bra spel i SP också etc.

Medlem

Ja halo är då mcyket roligare än call of duty spelen i singleplayer iaf.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Knappast, COD4 var en actionfilm i spelformat, har aldrig varit med om att ett spel har använt sig av filmiska berättartekniker såpass mkt som IW gjorde.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

''Halo: Reach är som titanic'' Resan kan verka trevlig men alla vet att det kommer att sjunka för att dom bakom ''ratten'' gjorde det dålig.

Medlem
Skrivet av xector:

''Halo: Reach är som titanic'' Resan kan verka trevlig men alla vet att det kommer att sjunka för att dom bakom ''ratten'' gjorde det dålig.

Medlem

Boken är jävligt bra, ett rekommenderat boklusande


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vilken jävla spoiler.

1
Skriv svar