God of War III längre än tio timmar

Robot
Medlem
God of War III längre än tio timmar

Jag e taggad som fan.. Håller på att spela Gow Collection nu.. Sjukt schyssta spel måste jag säga

Medlem

Mer än 10 timmars speltid det gillar vi!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Oj, jag måste varit seg när jag "bräckte" GoW 1 och 2. Tog mig säkert 12-16 timmar per spel, då lär ju GoW ta mig 20 timmar. Men ser ingen anledning att försöka rusha igenom såna här spel, särskilt inte när de är såpass bra som GoW-serien är. Då har man lagt ut 500+ kronor på en kvälls nöje. Just lyckat.

Medlem

Jag kommer säkerligen spela längre då det kommer finnas combat arenor och annat roligt. Samt att fixa alla trophies förlänger spelet avsevärt.

Detta otrolig besatthet att spel ska vara si och så långt är ganska tröttsamt. jag vill ha kvalité och inte kvantitet, sedan struntar jag i om de lyckas med båda. Bara kvalitén är mycket hög så är jag nöjd.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

tycker om att jämnföra speltimmar då portal är en av dom bästa spelen jag spelat (även att det bara är 4h), och att mmorpgs inte "vägs" tyngre, t.ex. 1års spelande är ungefär 60-70days played (1560h) för fjuttiga 1600kr. ända underhållningen du får för 1kr/d


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Bah bara 10h? komemr jag klara av på första natten sen hinna sönder spela det innan öppetköp tar slut! ge mig ett spel med 24h+ då snackar vi grejer


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Glutt:

Bah bara 10h? komemr jag klara av på första natten sen hinna sönder spela det innan öppetköp tar slut! ge mig ett spel med 24h+ då snackar vi grejer

Final Fantasy?

Medlem

2an var ju längre än 10h

Medlem
Skrivet av hitbengan:
Skrivet av Glutt:

Bah bara 10h? komemr jag klara av på första natten sen hinna sönder spela det innan öppetköp tar slut! ge mig ett spel med 24h+ då snackar vi grejer

Final Fantasy?

Nära 140 timmar på Persona 3. Segade mig inte ens genom det, jag hade bara kul hela vägen.
Däremot så har spel som det jag nämnde ovan förstört så att jag tycker att många andra spel känns lite korta.
Räknar ändå med att det kommer ta betydligt mer än 10 timmar för mig att klara God of War III.

Det sämsta är att Final Fantasy XIII släpps veckan innan :evil:

ptr
Medlem
Skrivet av mrburner:

Det sämsta är att Final Fantasy XIII släpps veckan innan :evil:

haha, känner samma sak, men jag tänkter vänta med Final Fantasy och lira GOW först och sen efter det hoppa på FF

1
Skriv svar