Robot
Mass Effect 2

Mass Effect var en stor framgång för Bioware och mycket möjligt ett av de bästa spelen någonsin. Den fantastiska världen i kombination med grymma strider och nyskapande berättande lade grunden till en modern klassiker som fått en stor skara fans. En uppföljare kändes given redan då och nu, lite drygt 2 år senare, är den äntligen här!

#mass-effect-3, #mass-effect, #bioware


Medlem
FZ recenserar Mass Effect 2

Underbart spel! Är på mitt 3e varv nu. Bioware kan göra som ingen annan gör.. väldigt bra spel.

Medlem

Förväntade mig inget annat. Får se om datorn klarar av att köra det!

Medlem

Borde få ett minus för coversystemet. Att man siktar sämre när man inte sitter i cover som man hamnar i genom att trycka på sin useknapp, i ett PC SPEL är värdekasst.

Medlem

Väntar på bättre pris, men sen så jäklar!

Medlem

Håller på å spelar detta spel ( på pc ) å jag e nöjd en så länge:up:

Medlem

*Duns*

Ett paket ramlade precis ner i brevinkastet. Här ska liras

Inaktiv

Tyvärr lika tråkigt som sin föregångare. Hatar hur spelet styrs och tvåan var inte alls bättre.

Medlem

har fått det nu, men måste klara ut ettan så jag kan föra över mina sparningar

Medlem

ska hämta ut det efter jobbet wiiiiiiiiieeeeee ska spela hela natten ^^

Medlem

Argh!!! Måste vänta en vecka till på min CE version...


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Den här serien är nog de enda Xboxliren som jag gärna skulle vilja ha på Ps3, men som tur är så finns de på PC också

Medlem
Skrivet av Sn4rk:

undrar hur länge de dröjer förrän man kan fixa en save från ettan utan att spela igenom ? så kan man fylla i UNGEFÄR hur man spelade ettan

Det har funnits ett tag faktiskt.

Medlem

Bästa spelet detta år... Är man nörd så älskar man detta spel...

Medlem

Bästa spelet på länge. Klarat det efter 20h spelande!

Medlem

Sitter och installerar nu... Jag skummade bara igenom recensionen (spoilers!) men det jag läste fick mig att vilja spela nu, nu, NU!

Trodde faktiskt inte att paketet skulle komma, med tanke på vädret som varit idag och igår, men det kom! Dags att nörda.

Medlem
Skrivet av Segas:

Tyvärr lika tråkigt som sin föregångare. Hatar hur spelet styrs och tvåan var inte alls bättre.

Varför köper man uppföljaren om man inte gillade ettan

Blir nog ett köp från Steam imorgon, ettan va grym

Medlem

Ska hämta spelet ikväll efter jobb. Väntar med att läsa recensionen till imorn. Tack ändå.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

För er PC spelare som inte har kvar era saves från ettan men inte orkar spela om det.

En sida med sparade spel från 1an du kan använda i 2an, med alla olika val som tänkas kan.

[http://www.annakie.com/me/]

-------------------------------
Inget om striderna? Striderna i ettan var (enligt mig såklart) sömnpiller. I 2an däremot har jag haft helskoj hela vägen!

Medlem

Mycket bra recension Kraftling.

Väntar fortfarande febrilt på att mitt exemplar ska trilla ner i brevinkastet. Avis

Medlem

Pre-loadade på Steam inatt, slutar om 50 minuter! Go go go och är ledig imorgon från jobbet hehe


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av maniac:

Argh!!! Måste vänta en vecka till på min CE version...

Samma här, känns inte alls kul. Ångrar nästan att man valde CE nu

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Neoxus299:

Bästa spelet detta år... Är man nörd så älskar man detta spel...

Inte för att låta negativ men vi är fortfarande bara i januari nu...

Medlem

Är det bara jag som inte kan importera min karaktär från ettan? Så otroligt jävla störigt.

Medlem

Började lira igår, men hann typ inte med något. Börjar få abstinensbesvär nu - måste spela!

Medlem

Helt klart ett spel värt femman, bra recension!

Medlem
Skrivet av Kungbla:

Är det bara jag som inte kan importera min karaktär från ettan? Så otroligt jävla störigt.

Har du använt configuration utility för att kopiera spar-filerna?

Medlem

Tack så mycket Kazuo! Här ska spelas!

Medlem

Ska precis sätta mig och premiärspela Gogo ME


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har i stort sett bara börjat, men tycker ändå inte att det känns riktigt lika bra som ettan än så länge.

Men bra är det helt klart.

Skriv svar