Planer för Heavy Rain-DLC

Robot
Medlem
Planer för Heavy Rain-DLC

Om spelet är svinbra och episoderna gris billiga så går det väll för sig...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Medlem

"bland annat kommer att få iträda rollen som Origami Killer" måste skaffas


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Wiee, more quick-time events för mer pengar, strålande!


signatur
Medlem

En timmes speltid... hm.. Är de billiga så visst. Men mer 50kr är INTE ok!

Medlem

Garanterat köp! Heavy Rain är ett av mina mest efterlängtade spel på mycket länge.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Garanterat köp! Heavy Rain är ett av mina mest efterlängtade spel på mycket länge.

Håller med där!

och Alan Wake


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Så... vad exakt är det för DLC-episod som medföljer om man förbokar spelet på webhallen eg?

Medlem

Hmmm


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

riktigt sur att jag inte kommer kunna spela Alan Wake, men vi PS3are får iaf detta som tröst. Tycker dock inte att man skall utannonsera DLC före spelsläpp, låt folk spela igenom spelet först.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Va fan? En timme är ingenting i spelväg. Då får dom fan vara jävligt billiga.

Medlem
Skrivet av Wingu:

Så... vad exakt är det för DLC-episod som medföljer om man förbokar spelet på webhallen eg?

det är de första två episoderna ur Heavy Rain Chronicles som kommer släppas i samband med releasen. Det är fristående kapitel som inte hör samman med handlingen i själva spelet.

Skrivet av Fargo:

Va fan? En timme är ingenting i spelväg. Då får dom fan vara jävligt billiga.

så du föredrar kvantitet före kvalité?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Wingu:

Så... vad exakt är det för DLC-episod som medföljer om man förbokar spelet på webhallen eg?

det är de första två episoderna ur Heavy Rain Chronicles som kommer släppas i samband med releasen. Det är fristående kapitel som inte hör samman med handlingen i själva spelet.

Skrivet av Fargo:

Va fan? En timme är ingenting i spelväg. Då får dom fan vara jävligt billiga.

så du föredrar kvantitet före kvalité?

Nej? Men en timma är ingenting i spelväg som jag sa. Går fortfarande göra det med kvalité men fortfarande längre än en timma. Om rockstar kan göra en dlc som är längre än en timma men fortfarande fylld med kvalité så kan andra också göra det.

Medlem

Episoderna kommer garanterat floppa ifall dom inte är billiga, skulle gärna se en 360/PC portning av spelet


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar