Modern Warfare 2-DLC tidsexklusivt för Xbox

Robot
Medlem
Modern Warfare 2-DLC tidsexklusivt för Xbox

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Va trevligt. not!

Inaktiv

Undrar när Infinity Ward kommer annonsera att map packet inte är gratis på PC

Det har varit väldigt tyst om det "sneaky, sneaky"

Inaktiv

Spelar ju självklart på PC, bryr mig inte så mycket om det är 1 månad hit eller dit, bara det inte kostar då fan är det illa.

Medlem

Tror Microsoft bara retar folk och gör att dom än mindre vill köpa deras produkter när dom pungar utt miljoner bara för att störa folk.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

"irritera sockorna av alla"...

Medlem

hoppas då förfan att det är gratis bara för då blire skit nice!

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Kanske dax att inse att det redan är ditt sista


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Som sagt, folk får vad de förtjänar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bad Company 2 är ute snart
Vår klan överger skiten kallad MW2 till BC2 istället.
Dedi server och förhoppningsvis snabbare anti-cheats lockar oss.

Inaktiv

Vägrade köpa MW2 pga inga servrar för PC versionen, men de här är ju bara mesigt. Tycker synd om PS3 ägarna.

Medlem

Vem bryr sig? BFBC2 släpps snart.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Inaktiv
Skrivet av NexusSolo:

Vem bryr sig? BFBC2 släpps snart.

Precis, betan börjar 28 Januari! Bara ta och förbeställa spelet ni som inte redan har.

Medlem

Gud va spännande! En DLC! Och det kostar pengar! Nej som tidigare personer påpekat. Snart kommer BC2 och det ser ut att vara det bästa mest kompletta fps sen Q3 kom. Då blir det klanmatcher!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Om PC versionen får DLC då kan ni ger er fan på att det kostar. Enda anledningen till att Cod4 DLC kom till PC va för att nVidia pröjsade annars hade vi inte fått det öht.

Ser ingen anledning att betala för 4 mp banor...

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Tror Microsoft bara retar folk och gör att dom än mindre vill köpa deras produkter när dom pungar utt miljoner bara för att störa folk.

Har man pengar ska man väl använda dom också? Snart 2012 så det är lika bra att använda pengarna sina.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Preed:

Tror Microsoft bara retar folk och gör att dom än mindre vill köpa deras produkter när dom pungar utt miljoner bara för att störa folk.

Har man pengar ska man väl använda dom också? Snart 2012 så det är lika bra att använda pengarna sina.

jooo

Medlem

Äh vem bryr sig om DLC det kommer ut till sist än då.
Har inte råd me nåt DLC just nu så då bryr ja mig inte så mkt.

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Medlem

Jag tycker att det så larvigt att man ska betala omkring 80 kr för tre fjuttiga banor eller vad det är man får...

Tacka vet jag tiden allt sånt släpptes gratis...

Inaktiv
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Kolla läget själv. Det du snackar om är väll "hemmagjorda" banor inte officiella banor gjorda av utvecklarna till spelet

Kunde för övrigt inte sagt det bättre själv Mortalis

Fan vad alla är bortskämda med gratis


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Klarar mig nog i 30 dagar, snart kommer BFBC2 somsagt

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Kolla läget själv. Det du snackar om är väll "hemmagjorda" banor inte officiella banor gjorda av utvecklarna till spelet

Kunde för övrigt inte sagt det bättre själv Mortalis

Fan vad alla är bortskämda med gratis

Indeed!

Kommer dock inte köpa till PC pga att jag är sjukt irriterad på IWs kompletta fail med parties, anti-cheat och lagg. Däremot skulle jag aldrig få ett "jag kommer aldrig mer köpa ett spel av dem" utfall...

Medlem

Det handlar inte om huruvida det kostar pengar eller är gratis. Det handlar om hur påhittet DLC har satts i bruk. Ta bort alla möjligheter för användarna att skapa eget material. Sen starta nån typ av service där man "användarvänligt" och "billigt" kan köpa diverse tillbehör. Tvinga bort djupare och mer avancerade funktioner/spelsätt och inrikta sig mer casual och extra tillbehör som OFTAST inte tillför gameplay nåt. Olika utseende, achievements etc. Har spelat i klaner i Quake 3, QuakeWorld, CoD2 och erfarenheten från dem spelen är att man överväldigande ofta lirar cw's på "hemmagjorda" maps.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

infinity ward kan ta sig baken

Medlem

IW:fail. Slickar Röv hos Xbox igen. Inte ovanligt.
IW har förvandlats från en av dom bästa speltillverkarna. Till det sämsta på PC marknaden.
Hoppas andra företag kan lära sig och inte följa efter.
Tjäna pengar är vad dom vill göra.
Inte göra bra spel längre.

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

hahahahaha, ptja... alltså jag stödjer inte bullshit som denna från början, så detta kan ni gott ha, liksom såg ni det inte komma?? ^^.
Ni är enbart lättmanipulerade konsumenter som sväljer all skit de spyr ur sig ^^


signatur

Retro.

Medlem

VARFÖR köper microsoft bara tidseklusivitiet.. helt onödigt.

12
Skriv svar