Modern Warfare 2-DLC tidsexklusivt för Xbox

Medlem

Ruskigt dålig stil med konsolexklusiv DLC oavsett om det är för en viss period bara. Konsolexklusiva spel är en sak, men addons till spel som finns till alla enheter ska komma ut till samtliga enheter samtidigt.

Fula affärsknep kan bilhandlare å annat snålfolk syssla med!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Kolla läget själv. Det du snackar om är väll "hemmagjorda" banor inte officiella banor gjorda av utvecklarna till spelet

Kunde för övrigt inte sagt det bättre själv Mortalis

Fan vad alla är bortskämda med gratis

Indeed!

Kommer dock inte köpa till PC pga att jag är sjukt irriterad på IWs kompletta fail med parties, anti-cheat och lagg. Däremot skulle jag aldrig få ett "jag kommer aldrig mer köpa ett spel av dem" utfall...

Men för fan, handlar väl för bövelen inte om att de inte får pengar för vad de gör, varför ta bort möjligheten att lira med custommaps från början!?, är inte det sniket så säg...svälj all dynga de pumpar på er, gör det, och se sen hur ni blir behandlade!
idoti...*grr*


signatur

Retro.

Medlem

aja, visst kan man klaga. men tänk såhär: om DLC'n suger så kommer man ju att veta det när det släpps till ps3 och pc.

kommer inte vara nåt problem för mig dock. har ej mw2 och hatar dlc:)


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

men herregud är trött på allt som har något med exklusivt att göra.....

kan inte mircosoft och sony börja arbeta tillsammans, inte för det kommer hända men tror nog en sån konsol skulle äga ut allt

Inaktiv

Bevis på att activision inte bryr sig om spelarna.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Man hinner ju tröttna på spelet innan dom får ut nya banor. Gött med Bad Company 2 snart istället..

Medlem

Med tanke på hur IWnet pissar på mig varje gång jag spelar pc versionen så tänker jag inte pröjsa för nya maps


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Kolla läget själv. Det du snackar om är väll "hemmagjorda" banor inte officiella banor gjorda av utvecklarna till spelet

Kunde för övrigt inte sagt det bättre själv Mortalis

Fan vad alla är bortskämda med gratis

Mycket citat i denna.
Fram tom den 12 Januari uppgick försäljningen till 1210390000 SEK (1,2 miljarder kronor).
Skulle sätta dom i konkurs om dom gav bort ett par fjuttiga banor?

Källa: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8457335.stm

Har inte köpt MW2, kommer inte heller göra det. BFBC2 4tw!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

slutar att köpa infintiy ward spel, OM dom inte börja med att lysna på oss spelare och GÖRA BRA SPEL! dom skiter i pc spelare, okej utan pc spelar fanns so hade dom haft det dom har!


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Kolla läget själv. Det du snackar om är väll "hemmagjorda" banor inte officiella banor gjorda av utvecklarna till spelet

Kunde för övrigt inte sagt det bättre själv Mortalis

Fan vad alla är bortskämda med gratis

Mycket citat i denna.
Fram tom den 12 Januari uppgick försäljningen till 1210390000 SEK (1,2 miljarder kronor).
Skulle sätta dom i konkurs om dom gav bort ett par fjuttiga banor?

Källa: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8457335.stm

Har inte köpt MW2, kommer inte heller göra det. BFBC2 4tw!

Visst, gratis banor, gratis spel är helt underbart men av en anledning så brukar inte stora, vinstdrivande företag ägna sig åt det i större mängd, just nu får man väl vara glad att de skippar månadsavgift
Visst vore det schysst med ett par gratis banor, men är det inte bättre pengarna går till servrar, patcher, nya spel än gratis banor?
Tror nog de flesta har råd att köpa ett par banor, om man vill ha dem. Går utmärkt att spela utan dem också...

Om du köper spelet begagnat går inte ett öre till spelutvecklarna, köper du det nytt tar ändå butiken en rejäl vinst. Köper du ett par banor så går en klar majoritet till de som utvecklat spelet, så då kan de göra fler bra spel. Spelar man på konsol måste man ju ha råd med DLC, sitter man på PC och måste uppgradera dyra delar var 6:e månad så kan situationen vara en annan. Men jag ger hellre 5000kr på bra DLC än ytterligare ett grafikkort från ATI/NVidia som är gammalt efter 1 år.

Medlem

Oh **** you Microsoft! Jag vill inte vänta medan de som har x-box har DLCn 30 tidigare.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Haha mortalis, det verkar ju som att du är ny på internet och det här med multiplayer.

För innan dlc, då satt just folk och gjorde banor till spelen gratis, och de gjorde dem frivilligt.

Kolla läget innan du börjar gnälla.

Kolla läget själv. Det du snackar om är väll "hemmagjorda" banor inte officiella banor gjorda av utvecklarna till spelet

Kunde för övrigt inte sagt det bättre själv Mortalis

Fan vad alla är bortskämda med gratis

Mycket citat i denna.
Fram tom den 12 Januari uppgick försäljningen till 1210390000 SEK (1,2 miljarder kronor).
Skulle sätta dom i konkurs om dom gav bort ett par fjuttiga banor?

Källa: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8457335.stm

Har inte köpt MW2, kommer inte heller göra det. BFBC2 4tw!

Visst, gratis banor, gratis spel är helt underbart men av en anledning så brukar inte stora, vinstdrivande företag ägna sig åt det i större mängd, just nu får man väl vara glad att de skippar månadsavgift
Visst vore det schysst med ett par gratis banor, men är det inte bättre pengarna går till servrar, patcher, nya spel än gratis banor?
Tror nog de flesta har råd att köpa ett par banor, om man vill ha dem. Går utmärkt att spela utan dem också...

Om du köper spelet begagnat går inte ett öre till spelutvecklarna, köper du det nytt tar ändå butiken en rejäl vinst. Köper du ett par banor så går en klar majoritet till de som utvecklat spelet, så då kan de göra fler bra spel. Spelar man på konsol måste man ju ha råd med DLC, sitter man på PC och måste uppgradera dyra delar var 6:e månad så kan situationen vara en annan. Men jag ger hellre 5000kr på bra DLC än ytterligare ett grafikkort från ATI/NVidia som är gammalt efter 1 år.

Ja men herregud, det är ju ni som skjuter er själv i foten, ni sväljer och accepterar ju bara hela tiden, så tro sjutton de utnyttjar det, månadsavgift eller dylikt är bara en tidsfråga om man inte tänker ett steg längre.
sluta svälj all dynga nu, stå för nåt.
Jag menar på så här, om de släpper ett bra spel, underhåller det och fixar relativt bra patchpaket GRATIS, så finns det större sannolikhet att man bondar med företaget och köper deras produkter... men vad säger jag.. ni köper ju ändå deras crap.
Tro mig föressten, du behöver absolut inte köpa nya delar var 6e månad, inte varje år heller, köp smart, köp rätt så står sig datorn i minst 2-4 år och du får prestanda som käkar den där ps3an till frukost, varje gång.
Dessutom, nu när konsollerna styr, så kräver dessutom spelen mindre och mindre, och de innehåller just mindre och mindre också, snart blir det, "Push X to start" *film* "Push Y to end", sådär, 500achievpoints och varvat spel (film)....suck jag hatar konsoller än mer varje dag.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Hette väl expansions pack tidigare, fast på den tiden fick man mycket mer än 2-3 MP-banor. Kom även en hel del gratisbanor från utvecklarna.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Herbert:
Skrivet av Mortalis:
Skrivet av Remus:

Fy fan säger jag bara! Sen om DLCn till PC kommer kosta pengar så blir detta ABSOLUT sista Infinity Ward spelet jag någonsin kommer köpa!

Ja, hemska tanke att betala för flera hundra timmars nedlagd arbetstid per anställd! Fy fan säger jag bara! Tycker de ska jobba gratis för dig och alla andra bortskämda barn!
Jävla gnäll va...hur många DLC fanns det ens innan de kom på ett vettigt sätt att ta betalt för det? Nej precis...

Hette väl expansions pack tidigare, fast på den tiden fick man mycket mer än 2-3 MP-banor. Kom även en hel del gratisbanor från utvecklarna.

Det eller rentav en "patch", men sånt existerar inte längre, tack vare sådana som mortalis


signatur

Retro.

12
Skriv svar