Är din burk redo för Aliens vs Predator?

Robot
Medlem
Är din burk redo för Aliens vs Predator?

No problems med andra ord Nu jävlar skall utomjordingarna få smaka.. bly?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Till och med min gamla dator klarar av dom systemkraven. Jakten kan börja...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ny dator 1 mars, skönt att på ett bra tag inte behöva bry sig om systemkraven. Men tills dess får det bli andra spel innan BC2 släpps.

Får hoppas detta blir riktigt bra så köper jag det senare. Lite skeptisk till spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

No problems med andra ord Nu jävlar skall utomjordingarna få smaka.. bly?

Marines ska få smaka plasma menar du väl?

Medlem

plasma å plasma.. käka dom till frukost..

Medlem

Nej, det här blir ju ingtet problem för mej heller

Medlem

Får väl se... Lär ju inte se så väldigt snyggt ut om det ska flyta på bra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bjosarn, motorn ar ganska skalbar men jag sitter inte pa nagon muskedunderburk pa kontoret o jag kor det pa ganska high.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

kommer bli epic! bring it on!

Medlem

Mitt graffe är kanske lite klent på minnes-delen :/


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Medlem
Skrivet av Drevlin:

Bjosarn, motorn ar ganska skalbar men jag sitter inte pa nagon muskedunderburk pa kontoret o jag kor det pa ganska high.

Gött att höra, men min budgetdator med två år på nacken brukar få slita en hel del.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

alltså jag hade hellre skaffat detta till xboxen, delvis för att det är nice som fasiken att spela på 104" stor fet j-vla bild! Samt att jag kan tänka mig hur mysigt det kommer vara med hemmabio-anläggningen på bra volym och stämningen i detta spel lär då vara maxat!! MEN ICKE! För inte fasiken stödjer skiten lokal co-op... absolut inte... nej nej det är ENBART online som gäller. vad är det för skit?

suck, aja blir ju köp på pc, dubbelt upp för mig och rumskamraten, men helt ärligt hur svårt är splitscreen att lägga in? allvarligt... blir bara mer och mer besviken på bristen utav lokalt multiplayer i spel som redan har det för online.

Medlem

Verkar lite fel att jämföra 8800 serien med HD2900 serien

Medlem

Skulle vara kul om det fanns lite bilder där DX11 används/används inte så man kunde jämföra

Medlem

Va falls? Snart 20 inlägg och ingen skryter med prestanda på sin dator som mamma och pappa köpte i julklapp! Går snart in i chock!

Medlem

ok då min j....a burk med två 5970 o EVGA Classified X58 12gig Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz Core i7 980X borde fixa det grymt bra

Medlem

JA BITCH JA!!! PANG PANG! BITA BITA! STHEAL KILLING!


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av qube:

ok då min j....a burk med två 5970 o EVGA Classified X58 12gig Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz Core i7 980X borde fixa det grymt bra

Ditt system kommer trampa på spelet

Medlem

5-5-5, we´re in the pipe, hit it baby!

1
Skriv svar