Lan med en SKIT dator!

Inaktiv
Lan med en SKIT dator!

Tja, det är så att jag och en kompis ska lana under Påsklovet hemma hos mig, och det är så att min kompis har rena ramma skit datorn!

Det jag vet är att han har ett mx4000 nånting
Och ett halvt Gigs Ram, allt jag vet nu och att han har en 17 tums skärm.

Och vet ni nåt bra strategi spel vi kan lana? Jag hade tänkt Rome Total War men är inte hans grafik kort för dåligt för det eller? han behöver inte hög FPS för att det ska vara spelbart för han, han spelar Cod 2 med 15-20 FPS och tycker det är helt spelbart, med allt på lägsta och Upplösningen 640x100( nånting sånt)

EDIT: Såg att min kompis dator klarade att spela det men kan ni komma på några spel som datorn klarar? vi vet att Doom 3, CS 1.6 Cod 2, och Source funkar:P

1: Du har en liten underlig kompis som tycker att CoD 2 är spelbart med 20FPs.

2: Starcraft behöver ingen toppen dator, inte Warcraft 3 för den delen heller. Jag röstar för Starcraft!

3: Rome Total War tvivlar jag på att han kan spela. Det kom ju då ändå ut 2004, och jag har ingen aning om när hans dator kom...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Skrivet av master_chrille:

1: Du har en liten underlig kompis som tycker att CoD 2 är spelbart med 20FPs.

2: Starcraft behöver ingen toppen dator, inte Warcraft 3 för den delen heller. Jag röstar för Starcraft!

3: Rome Total War tvivlar jag på att han kan spela. Det kom ju då ändå ut 2004, och jag har ingen aning om när hans dator kom...

Jajustja Warcraft 3 ja, Tack för det svaret! och ja 20 FPS, jag måste åtminstone ha 50-60 FPS,:D

Medlem

Gamla goa' Red Alert 2 går väl alltid hem? :>

Age of Empires 2 är ju riktigt kul det också fortfarande, det spelade jag senast idag med ett par kompisar på en håltimme i skolan faktiskt. Var roligare än jag ville minnas.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Min röst faller på Age Of Empires 2, med expansion såklart


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Age of Empires 1 imo


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Svarar som de andra, Age of Empires 2!!
Riktigt kul och kräver inte speciellt mycket från hårdvaran!

Inaktiv

quakeworld 8)

1
Skriv svar