Filmfrossa från Eve Online

Robot
Medlem
Filmfrossa från Eve Online

NICE!

Medlem

Om de inte ändrat de nyligen kan man varken flyga runt eller se andra inne i hangarerna. Men det ser ju fint ut.

Sjukt bra MMO, jag började deras 14 dagars trial efter att läst att dom vann Game of the Year på MMORPG.com och ångrar det inte, jag kommer definitivt att fortsätta efter trial.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Eve Online är utan tvekan det mest unika och mest spännande spel jag någonsin spelat. Haft många hjärtkramande timmar i lowsec man inte lätt glömmer.

Det som är så frukstansvärt najs med Eve är att spelet känns aldrig gammalt eftersom att allt är spelarstyrt. Händer nya grejer hela tiden...

Tyvärr är det dock inget man bara hoppar inte och börjar spela, det tar tid att lära sig spelet. Tog mig 3 månader innan jag kände att jag hade basic koll på det mesta.

Tyckte Amarr videon var ballast av dom 4. Revelation skeppet är inte nådigt mäktigt.

EDIT: fan vad sugen jag blev på att lira igen. Kanske dags att reaktivera kontot.


signatur

dare to be bold

Inaktiv

Tråkigt skitspel jag vill aldrig köra det igen efter 8 månader spelade och grafiken är inte så snygg som i trailerserna, feta jaggies på 2 datorer och 4 gfxkort vad jag än ställde in.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Tråkigt skitspel jag vill aldrig köra det igen efter 8 månader spelade och grafiken är inte så snygg som i trailerserna, feta jaggies på 2 datorer och 4 gfxkort vad jag än ställde in.

Knas. Jag kör det på högsta med en athlon II x2 250 och ett 4850 kort utan några problem alls.

Riktigt bra spel men tar ett tag att komma in i.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Tråkigt skitspel jag vill aldrig köra det igen efter 8 månader spelade och grafiken är inte så snygg som i trailerserna, feta jaggies på 2 datorer och 4 gfxkort vad jag än ställde in.

Nonsens.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Toobie:

fan vad sugen jag blev på att lira igen. Kanske dags att reaktivera kontot.

Jag känner exakt detsamma! Kanske det dessa videos är till för?

Medlem

Spelade det ett par månader men ledsnade, men spelet kändes allt för statiskt för min smak.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Spelade det ett par månader men ledsnade, men spelet kändes allt för statiskt för min smak.

För statiskt? Jämfört med vad?

Medlem
Skrivet av Mhorix:

Om de inte ändrat de nyligen kan man varken flyga runt eller se andra inne i hangarerna. Men det ser ju fint ut.

detta är inte inne än men det är något som CCP jobbar med, iaf den delen då NPC skepp flyger runt så att det inte känns så ensamt i stationerna

Medlem

Ett av de bästa MMORPG spelen som finns.

Inaktiv

Mycket snyggt och atmosfäriskt. Skulle gärna börja spela detta om tiden fanns. Verkar vara lite som ett Elite MMO

Medlem
Skrivet av spikes:
Skrivet av Red_warning:

Spelade det ett par månader men ledsnade, men spelet kändes allt för statiskt för min smak.

För statiskt? Jämfört med vad?

Det undrar jag med? Vilket annat spel finns det som är mer random än eve?


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Riktigt finna filmer. Var där i mot lite långa utan att det händer någon som det nästan alltid gör i EvE.

Har ni problem att koma igång med EvE som många har så kan ni ju alltid besöka " Nordpolen " kanalen. Sitter både nya och gamla spelare där som kan hjälpa till, i stort sätt alla är svenskar.

Medlem

Måste bara säga love EVE och kan inte fatta att dom lägger ut så mycket nytt och otroligt bra gjort material hela tiden ( Gratis! ) Men spelet är tyvärr bara kul tills man har kommit så långt så man måste vara online 27 timmar om dagen för att få ekonomin / Corporationet att funka.
Tidskrävande men fantastikt om du bara ger det en chans, kolla på filmerna vet ja!

1
Skriv svar