Shepards röstskådespelare klar för trean

Robot
Shepards röstskådespelare klar för trean
Medlem
Shepards röstskådespelare klar för trean

Nice, synd att man fick mail från webhallen där de sa att mitt collectors edition blev försenat till mellan 2-4 februari

Medlem

haha:D


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Nice, synd att man fick mail från webhallen där de sa att mitt collectors edition blev försenat till mellan 2-4 februari

I share your pain

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Nice, synd att man fick mail från webhallen där de sa att mitt collectors edition blev försenat till mellan 2-4 februari

Aye, same. Blev uppskjutet till 5 februari på Spelbutiken dock :/

Iinte kul.. ><

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av WaXsMoKe:

Nice, synd att man fick mail från webhallen där de sa att mitt collectors edition blev försenat till mellan 2-4 februari

Aye, same. Blev uppskjutet till 5 februari på Spelbutiken dock :/

Iinte kul.. ><

hm jag kanske ska skaffa digital deluxe edition genom steam istället.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Personligen så spelar det ingen roll vem som gör rösten till male Shepard så länge det är Jennifer Hale som gör female Shepard.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av McKain:

Personligen så spelar det ingen roll vem som gör rösten till male Shepard så länge det är Jennifer Hale som gör female Shepard.

Precis. Shephard är inte man, utan kvinna, och därmed basta. Överlägset bättre röstskådespel.

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av WaXsMoKe:

Nice, synd att man fick mail från webhallen där de sa att mitt collectors edition blev försenat till mellan 2-4 februari

Aye, same. Blev uppskjutet till 5 februari på Spelbutiken dock :/

Iinte kul.. ><

Kul för er som har pengar till det i alla fall...

Får hoppas att collectors finns kvar när man fyller år bara:(


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Inte hört "Male" Shepards röstskådespel, men enligt kommentarer är tydligen den kvinnliga rösten mycket bättre? Glad att jag valde att spela som det isåfall...

Medlem

Man ska ju spela female Shepard:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille_H:

Man ska ju spela female Shepard:)

I tvåan har jag planerat att vara man, om än bara för Miranda


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Precis. Shephard är inte man, utan kvinna, och därmed basta. Överlägset bättre röstskådespel.

Det där beror på hur man ser det

Jag tycker att Mark Veer gör ett jäkligt bra jobb som Shepard, och på sina ställen bättre än Jennifer Hale. Likaså är det tvärtom ibland, men jag tycker i överlag att de båda är lika bra.
Båda har sina brister, men båda är jäkligt bra. Kör dock första omgången som Male Shepard.
Kanske blir en omgång som Female, men det beror på om jag orkar.

Medlem

Bioware har alltid (försökt) haft ett jädrans bra kvalitet när det kommer till röst skådespelet, uppskattas starkt. Ljudet är en stor del av gameplayet imo


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Det var sjukt bra röstskådespel i Mass Effect så jag förväntar mig ett ännu bättre i uppföljaren. Enligt det jag sett på trailers så verkar dom leva upp till det också.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

FM-guru
F.d. Sisyr

Han passade iaf perfekt in i den rollen jag spelade; kall och neutral. ^^

Inaktiv

Hur kommer det sej att han låter helt annorlunda i den trailen än vad han gör i spelet? I alla fall om det kommer vara samma röstskådespelare i 3.an som i 2:an så är det ett tråkigt besked. För ens karaktär i spelet, och det gäller både den manliga som den kvinnliga rösten är ju de klart sämsta i spelet. ALLA andra är ju typ 100 gånger bättre röstskådespelare än ens egna karaktär i spelet.

1
Skriv svar