Mus som passar i aphänder?

Medlem
Mus som passar i aphänder?

Sitter nu med en MX518 som jag tycker ser rätt så stor ut i jämförelse med många andra möss, men den är ändå på tok för liten. Så om ni har några tips på möss som passar någon med Brock Lesnars handstorlek vore det supernice. Knappar är lite vilket som, ungefär samma uppsättning som MX518 vore inte helt fel.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Roccat - Kone Professional Gaming Mouse - är skapligt stor

Inaktiv

Måste musen vara lika ful och bara ha 1800 dpi som MX518?

Om inte
Har iofs bara sett bilder på musen men Razer Death Adder är stor.Tyvärr är min sönder men stor är den fortfarande


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Jag tycker du ska ge dig på ett litet moddningsprojekt. Med vilja och uppfinningsrikedom kan du säkert ordna så musen blir stor nog och riktigt skön. Skulle det gå åt skogen så är det ju inte mycket förlorat ändå eftersom du tänkt köpa ny.
Lite balsaträ och rejält lim


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

tack för tipsen. roccat har jag aldrig testat, men deathadder är på tok för liten tyvärr.

theharmlesswarrior: hur den ser ut spelar inte någon roll så länge den känns bra, och "bara" 1800dpi räcker bra för mig

paddanl: haha, nja jag vet inte om jag orkar ge mig på det. gipsbindor kanske skulle göra tricket iofs

börjar fundera på om jag måste göra helt om och köpa en mindre mus. mx518 är för liten för att vara stor och för stor för att vara liten. låter lite desperat kanske...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

confused_one: den där ser ju onekligen stor ut, ska kolla


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Hmmm jag har också stora murkrossarnävar men använde alltid mindre och lägre möss tidigare. Tyckte att MX518 var stor i början men har vant mig. Dock håller jag i musen väldigt konstigt men det funkar


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

är också van vid mindre möss, och det har ju funkat. mx518 inbjuder till att man ska lägga hela handen över, men det går inte. frustrerande.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar