Medlem
stört tangentbord

tjenare! har fått ett tangent bord som är konsitgt.
ifall man tex (cs) duckar och går framåt och släpper CTRL då duckar man fortfarande, har hänt på andra spel andra grejer (tex) shift+w funkar inte måste typ hålla in shift 1 sek innan man trycker W. wtf? det är trådlöst tangentbord

det förra gick i sönder (usb connector paja) lämna in det (det förra funka bra) fick ett nytt, men nu detta.
-.- *sigh*

Jee
Medlem

Vilket tangentbord är det? Tillverkaren har kanske någon mjukvara som förbättrar det.


signatur

Eller inte?

Medlem

hp-tangentbord, fick med det när jag köpte datorn tyvärr (mus också D: )

Inaktiv

Ge inte upp med att hitta mjukvara till tangentbordet bara för det DiDDi. Det brukar finnas uppdateringar, drivrutiner och ny mjukvara på tillvärkarens hemsida. Vad hette ditt tangentbord? Är du säker på att det inte är ett hårdvaru fel btw?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

tror inte det, sprillans nytt :s typ direkt från fabrik

Jee
Medlem

[http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=sv&h_cc=se&cc=se...] Den länken kanske kan hjälpa. Tror att jag har haft något liknande det du har. Om det är sladd på usb-mottagaren så sätt själva mottagaren lite närmre. Kanske är något emellan som stör.


signatur

Eller inte?

Medlem

hmm,, nej det är bara en mottagare (usb). inget som kan störa ( har testat både fram och bak utag) och jag hitta inte mitt tangentbord på din länk.. kan ge lite info bara
model no: 5189URF
här är sjävla datorn http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=3757524&lc...

fick med tangentbord och mus som jag nämde tidigare.
jävla trådlöst skit, ska köpa ett tråd tangentbord och tråd mus..
fy fan

Inaktiv

Nu fick jag en teori. När du släpper Ctrl. Klickar du andra knappar samtidigt då? Tex heller in W och D? Funkar det om du inte håller in knappar sammtidigt?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Inaktiv

Har spelat Steam (Valve) sedan det kom ut och det fungerade faktiskt snabbare och bättre tidigare. Nu tar det en evighet att ducka, resa sig, byta vapen etcetera. Kan hända också att du har en minimal fördröjning iom trådlöst?


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar