Dubbla Mass Effect 2-dokumentärer

Robot
BME
Medlem
Dubbla Mass Effect 2-dokumentärer

Kommer ihåg när EA köpte Bioware och reaktionen blev typ "can't wait to be rollin' with dem wizards yo!" och "lets play some R-P-Gizzles!" baserat på EA's vanliga kundbas. Och nu tittar Game fram helt plötsligt i slutet på den andra delen utan att hans ens medverkar i spelet på något sätt.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

8 låååånga dagar kvar innan man får sätta tänderna i denna godbit *suckar*
Kanske man ska dra igenom ettan en gång till för att pumpa upp Mass Effect feelingen till max, så man avslutar ettan precis innan man går ner och handlar andra delen, hmmmm, låter som en dejt jag vill ha...


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag fick första Mass Effect som en gåva på steam av en vän... Men inte spelat det än... Skall kanske göra det innan jag fixa mass effect 2...Eller jag måste nog spela igenom det.

Men jag vet inte om detta Mass effect är så bra som alla säger. Får ge det en chans.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag fick första Mass Effect som en gåva på steam av en vän... Men inte spelat det än... Skall kanske göra det innan jag fixa mass effect 2...Eller jag måste nog spela igenom det.

Men jag vet inte om detta Mass effect är så bra som alla säger. Får ge det en chans.

Klart du ska ge det en chans,, DO IT


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Kanske man ska dra igenom ettan en gång till för att pumpa upp Mass Effect feelingen till max

Jag håller på att spela igenom det för andra gången det här året, kan inte vänta på ME2. När jag är klar med nuvarande genomspelning är jag uppe i nio gånger totalt!

Medlem

Urgh, såna här utvecklarvideor är alltid så meningslösa och tråkiga. Lär er av Peter Molyneux säger jag.

Medlem

SÅ JÄVLA TAGGAD!!! Synd att det blev problem med Collectors Edition :/ Den kommer ut typ nån vecka senare :'(

Medlem
Skrivet av klogg:

När jag är klar med nuvarande genomspelning är jag uppe i nio gånger totalt!

Medlem
1
Skriv svar