BF2 fortfarande en bästsäljare

Medlem
BF2 fortfarande en bästsäljare

haha, skrattar när jag ser:
6. Kalle Kunskap (DS)
7. Fem myror är fler än fyra elefanter (PC)
8. Här kommer Pippi Långstrump (PC)
skämtar dom eller?

Medlem

Det gillar vi

Medlem

rätt schysst att se att Sverige också kan göra en hel del bra spel, väldigt intressant o se.

Medlem

det roliga är att det här är typ alla svenska spel som släpptes 2009


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Själv vart man REDIGT sugen på Bamse i egypten. Varför har ni inte recenserat det?:o

Medlem

inte dåligt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kanske hade varit smart att inkludera i nyheten att detta gäller svenskutvecklade spel lite tydligare. Det har alltstå inte sålts mest bland de spel som inte utvecklats i Sverige.

Tompa: Du borde lägga ner Aftonbladet-stuket på nyheterna. Kanske skulle skrivit för dem istället?
Eller du tycker det är kul att behandla FZs medlemmar som puckon?

Medlem

15. Bamse i Egypten (PC)

Fy fan vilket överhypat spel!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Uhm, varför fick ja massa popups från msn över denna artikeln typ 5 gånger? Typ tänkte vafan, hur många nyheter om cirkus samma sak ska dem posta? xD

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

15. Bamse i Egypten (PC)

Fy fan vilket överhypat spel!

Jasså? Har hört att det var jävligt bra?
Har du testat? Vad tycker du?

Redaktör
Skrivet av Fisse:

Kanske hade varit smart att inkludera i nyheten att detta gäller svenskutvecklade spel lite tydligare. Det har alltstå inte sålts mest bland de spel som inte utvecklats i Sverige.

Tompa: Du borde lägga ner Aftonbladet-stuket på nyheterna. Kanske skulle skrivit för dem istället?
Eller du tycker det är kul att behandla FZs medlemmar som puckon?

"Enligt färsk statistik från Dataspelsbranschen sålde lagshootern bäst av alla svenska spel förra året." - Så löd min formulering. Den är rätt dålig ser jag nu i efterhand, vilket beror på att jag jobbat hela dagen och är trött. Jag kan göra ett dåligt jobb utan att Aftonbladet har med saken att göra.


signatur
Medlem
Skrivet av Acon5:

det roliga är att det här är typ alla svenska spel som släpptes 2009

Battlefield 2 kom 2005.

Medlem

De mest sålda svenska spelen i Sverige 2009!
Gissar på att statistik igen bara är från fysiska butiker?
Vad är meningen varje år göra statistik sammanställningar där informationen den bygger på är bristfällig och inte värd ett skit då de inte tar med all som säljs genom direkt nerladdning?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Fisse:

Kanske hade varit smart att inkludera i nyheten att detta gäller svenskutvecklade spel lite tydligare. Det har alltstå inte sålts mest bland de spel som inte utvecklats i Sverige.

Tompa: Du borde lägga ner Aftonbladet-stuket på nyheterna. Kanske skulle skrivit för dem istället?
Eller du tycker det är kul att behandla FZs medlemmar som puckon?

"Enligt färsk statistik från Dataspelsbranschen sålde lagshootern bäst av alla svenska spel förra året." - Så löd min formulering. Den är rätt dålig ser jag nu i efterhand, vilket beror på att jag jobbat hela dagen och är trött. Jag kan göra ett dåligt jobb utan att Aftonbladet har med saken att göra.

"BF2 sålde bäst i sverige förra året" lyder rubriken.

"BF2 mest sålda svenska spelet förra året" hade väl varit en lämpligare rubrik eftersom The sims 3 är mest sålda spelet förra året...

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

"BF2 sålde bäst i sverige förra året" lyder rubriken.

"BF2 mest sålda svenska spelet förra året" hade väl varit en lämpligare rubrik eftersom The sims 3 är mest sålda spelet förra året...

Visst, men den bästa rubriken kanske inte passar så bra in i layouten, de tenderar nämligen att bli ganska långa och det är inte så snyggt med en två-raders rubrik.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av conthox:
Skrivet av Zpiritual:

"BF2 sålde bäst i sverige förra året" lyder rubriken.

"BF2 mest sålda svenska spelet förra året" hade väl varit en lämpligare rubrik eftersom The sims 3 är mest sålda spelet förra året...

Visst, men den bästa rubriken kanske inte passar så bra in i layouten, de tenderar nämligen att bli ganska långa och det är inte så snyggt med en två-raders rubrik.

Ja och ja. Utrymmesbristen gör att man inte får in all info i rubriken, därför kan det bli lite missvisande om man bara läser den. Men underrubriken (som jag ändrade efter den första (och mycket berättigade) kritiken) klargör vad det handlar om. Samma med brödtexten, om man missar underrubriken: numera är det förhoppningsvis tydligt vad siffrorna gäller.

Edit: rubriken ändrad igen, nu ska den väl ändå vara rättvisande?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Jag kan göra ett dåligt jobb utan att Aftonbladet har med saken att göra.

Ah, jag anar att detta kommer att bli ett klassiskt citat...

Saker och ting blir så roliga när man plockar dem ur sitt sammanhang.

Fan va bra.
BF2 är riktigt bra, vekligen.

Tar tilfäller ätt också säga; Project Reality, google it.

Medlem

Ganska segt år för svenska spelutvecklare.. Finns det ingen talang kvar i Sverige?

Hearts of Iron III blev ingen höjdare direkt så ingen bästsäljare från Paradox.

Mirror's edge och Bad company blev det väl inte nått stort av heller.

Bionic commando fick väl bra betyg men det spelet kändes inte så värst lockande.

Och Starbreeze.. Ja.. Suck.. Riddick.. Dags för nått nytt.

Inaktiv
Skrivet av simon857:

haha, skrattar när jag ser:
6. Kalle Kunskap (DS)
7. Fem myror är fler än fyra elefanter (PC)
8. Här kommer Pippi Långstrump (PC)
skämtar dom eller?

Skämtar du?

Inaktiv

BF2 måste vara det bästa spelet någonsin! Blir bara så pissed när min sprillans nya dator säger nej åt installationen


signatur

"I Love The Smell of Napalm In The Morning"

Medlem
Skrivet av Ziddaan:

BF2 måste vara det bästa spelet någonsin! Blir bara så pissed när min sprillans nya dator säger nej åt installationen

Ingen skam i att spela Bamse i Egypten, kom ihåg det

Geeks Gaming

Klart man har BF2 och spelar den bästa modden - Project Reality, teamplay får ett nytt begrepp i det spelet kan jag lova!

Huvudsidan för modden;
http://www.realitymod.com/

FZ's egen tråd:
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=43919


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Ziddaan:

BF2 måste vara det bästa spelet någonsin! Blir bara så pissed när min sprillans nya dator säger nej åt installationen

Ingen skam i att spela Bamse i Egypten, kom ihåg det

Nä det sålde ju mer än bionic commando!

Medlem

Nej Simon857 det gör dom nog inte, vi småbarnsföräldrar köper många sådana spel

Medlem

Bästa BF2-modden måste vara AIX. Att man kan få ett assault rifle från Aliens gör det värt att spela bara av den anledningen.

Saknar gamla goa POE till BFV annars, och Dice City, och Flashpoint Balkans.

Medlem

Bamse i Egypten!!?
Nämen då vad har du nu fått för dig, knasiga björn!? Där finns inge honung! Och akta så du inte går vilse!

Medlem

Förvånar mig inte alls. Det är ett riktigt bra spel och roligt som tusan att spela med vänner. Min farsas jobbarkompisar (som jobbar inom Försvarsmakten, och vissa är kaptener vilket jag tycker är hur coolt som helst) har köpt spelet och gått med i clanen. En av clanmedlemmarna är faktiskt med i VM just nu. Har inget med hur mycket spelet har sålt att göra, tyckte det var ballt att skriva bara.

Medlem

Klart man köper DICE produkter!


signatur

Meep!

12
Skriv svar