BF2 fortfarande en bästsäljare

Medlem

fy skäms på er FZ att ni inte recenserat: 20. Häst & Ponny: Min första ponny (PC). Jag som sitter och spelar det dagarna i ända.

Medlem

PR - flopp.
FH2 - topp.

http://forgottenhope.warumdarum.de/main.php?mod=FH2&flash=no

Jao, BF2 är ju helt ok nu med alla gratis expansioner. Dock är det moddarna som gör spelet värt.

Medlem

Har köpt det två gånger faktiskt. En retail för en herrans massa år sedan och nyligen via Steam.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Men lol, man ser ju klart och tydligt att det är ifrån fysiska
butiker.. vart är BF1943 annars :p..?

Först tänkte jag posta butiker som "bytiker".. helst seriöst :crazy:

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Förvånar mig inte alls. Det är ett riktigt bra spel och roligt som tusan att spela med vänner. Min farsas jobbarkompisar (som jobbar inom Försvarsmakten, och vissa är kaptener vilket jag tycker är hur coolt som helst) har köpt spelet och gått med i clanen. En av clanmedlemmarna är faktiskt med i VM just nu. Har inget med hur mycket spelet har sålt att göra, tyckte det var ballt att skriva bara.

Pratar vi fortfarande om Bamse i Egypten? :$

Medlem

Det räcker väl för fan med att skicka ut ett mail?

Medlem
Skrivet av GqchatarN:
Skrivet av Toomsie:

Förvånar mig inte alls. Det är ett riktigt bra spel och roligt som tusan att spela med vänner. Min farsas jobbarkompisar (som jobbar inom Försvarsmakten, och vissa är kaptener vilket jag tycker är hur coolt som helst) har köpt spelet och gått med i clanen. En av clanmedlemmarna är faktiskt med i VM just nu. Har inget med hur mycket spelet har sålt att göra, tyckte det var ballt att skriva bara.

Pratar vi fortfarande om Bamse i Egypten? :$

Haha klockrent!:up:


signatur

B lup

Medlem

Hahahah bamses cirkus, Min ponny grejs hahahahahh:P

12
Skriv svar