När jag startar bf2 PR så blir det kritiskt systemfel.

Medlem
När jag startar bf2 PR så blir det kritiskt systemfel.

alltså,när jag startar bf2 eller bf2 pr så kommer det upp till DOSrutan,blå bakrund.
det står att windows avslutades för säkerhets skull
x10000000000,X100000101100000

så står det en massa siffror,sen så står det att jag kan starta med felsäkert läge bla bla bla.

sen så kommer jag inte in i windows förens jag har startat om datorn

varför blir det så?

EDIT: har ominstallerat bf2,funkar inte.
det enda som återstår är formatering:evil::evil::evil:

Medlem

Får du något STOP ERROR?

Kolla efter dessa saker:

http://img172.imageshack.us/my.php?image=bluescreen.jpg


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

exakt!! fast på svenska och lite andra nummer och page_fault... får jag annat meddelande för

Medlem

SVARA NÅGON SNÄLLA,vill kunna spela bf2 snart

Medlem

Ja men finns det ingen annan info du kan ge oss förutom x10000000000,X100000101100000 och page_fault för det kommer man inte långt med.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

skriv ner siffrorna efter "stop: " (näst sista rödmarkeringen i tysn:s bild) och googla eller posta här


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

0x000000D1 (0xE1EF7000,0x00000002,0x00000000,0xB5835D00)

Medlem

kan detta vara till någon hjälp kanske, där finns en fix att ladda ner

red: här har du mer om det inte hjälper

red2: fixat länken ovan♠


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

jvlar!! sidan kan inte hittas,det är alltid så på microsofts jävla hemsida,kan inte ladda ner därifrån.

antagligen för att jag har icke lagligt windows

Skrivet av totte1015:

jvlar!! sidan kan inte hittas,det är alltid så på microsofts jävla hemsida,kan inte ladda ner därifrån.

antagligen för att jag har icke lagligt windows

Då har du lite problem, men varför ska inte denna Fix fungera med en crackad-Windows?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

jo,för att firefox blockerar typ nerladdningslänken till microsoft,jag fattar inte hur jag ska få ner den.

Internet Explorer?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

nope,det funkar inte heller:(

Medlem

Nerladdningssidan kräver Widows Genuine Advantage validering, spelar ingen roll vilken browser man använder sålänge han kör crackat windows.

(Jo, det finns sätt att kringgå valideringen, men det är warezsnack och hör inte hemma här i forumet).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

fasen,kan du berätta det på något annat sätt?

Medlem


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

[http://search.live.com/results.aspx?mkt=en-US&q=0x000000D1&FO...]

titta igenom denna sida, det kan ju vara något som går att lösa utan den fixen. förra gången jag länkade blev det fel av någon anledning...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

kan fortfarande inte ladda ner ifrån microsoft...

Medlem

http://search.live.com/results.aspx?mkt=en-US&q=0x000000D1&FO...

antingen går jag på tjack eller så är det väldigt svårt att få länkar till microsoft att fungera. ovanstående länk ska leda till en lista över olika tänkbara anledningar till ditt specifika felmeddelande.

kan bla ha med logitechs drivrutiner att göra♠


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Eller så är det bara så att man INTE ska använda crackad-OS.

Dom där länkarna fungerar perfekt för mig, men inte för min kompis som har en dator med crackad Windows Vista.

Men, som sagt var. Jag gissar på att Zymac är den som kan hjälpa dig mest, ifall du bara kan övertala honom att berätta...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

det är ju upp till han själv...

Men ifall du mutar honom med paj?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

att kringgå valideringen är ju egentligen skitlätt, men om det bör det inte yttras eftersom piratkopiering är en skam!

1
Skriv svar