Grafikort or RAM-Minne

Inaktiv
Grafikort or RAM-Minne

Tjenare nu ska jag köpa ett nytt grafik kort till min Dell Dimension C521 Som ni kan se så behöver den low-profile kort vilket är svårt att hitta men så hittade jag ett Asus GeForce 9400GT 1GB PhysX CUDA

2.) Jag kommer köra FarCry 2 WoW och CS jag jag vill nästan inte uppleva ett enda lagg kommer detta kunna uppfylla det?

3.)Funkar den på min dator?
här är info:

Citat:

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236)
Language: Swedish (Regional Setting: Swedish)
System Manufacturer: Dell Inc
System Model: Dimension C521
BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 958MB RAM

4.) Är det något att rekommendera?

5.)Kommer den att få plats i min dator?

---------------------------------------------------

RAM-Minne:

Skulle ni kunna posta hit ett ram-minne från typ webhallen, komplett eller vad som helst som skulle få plats i en, DELL Dimension C521.

, Tack

Medlem

Du kommer nog få spela på rätt så låg grafik om inte lägsta iaf på Far Cry 2 , gfx är väldigt budget . Jag tror att det är DDR2 minnen du ska ha till din Dell men är inte riktigt säker.

Inaktiv
Skrivet av V!ruS!:

Du kommer nog få spela på rätt så låg grafik om inte lägsta iaf på Far Cry 2 , gfx är väldigt budget . Jag tror att det är DDR2 minnen du ska ha till din Dell men är inte riktigt säker.

Vilket Grafikkort tycker du jag borde satsa på?

Inaktiv

Grafikkortet bör ha åtminstone 512MB minne.
Ett HD4850 ger bra fart till ett bra pris.
Dock är väl din burk ordentligt klen i aggregatet tror jag.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar