Chavez: Playstation är gift

Robot
Medlem
Chavez: Playstation är gift

Herregud, tragiskt.

Medlem

Nanananananananannana LEADER!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Bt
Medlem

Jo tragiskt att det har tagit så lång tid för någon att kritiserar den kapitalistiska hjärntvätten från spel.

Tänk bara WoW, allt handlar om att grinda fram mer pengar och utrustning = kapital. Hejja Chavez.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Jävla Xbox-fanboy!

Medlem

Chavez har rätt och vi borde lägga ner allt med vad spel innebör! Ner med fz, pcgamer och alla andra spelsajter o tidningar!

Det där med barbie kan jag väll hålla med om dock.

Medlem

Om han pratar om konsollspel håller jag med honom. ;P


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Zhin:

Jävla Xbox-fanboy!

Medlem
Medlem

I know why he says that!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Skönt att det bara handlar om tv-spel då, och inte dataspel

Medlem

Kan bara skratta åt såna idioter.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Och det kommer från någon där i landet det härjas av knark, mord, prostitution, droger etc.. men en playstation är visst värst av dom alla.. jävla hippie.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Och det kommer från någon där i landet det härjas av knark, mord, prostitution, droger etc.. men en playstation är visst värst av dom alla.. jävla hippie.

Hippie indeed...:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Och det kommer från någon där i landet det härjas av knark, mord, prostitution, droger etc.. men en playstation är visst värst av dom alla.. jävla hippie.

De där är ju bara småsaker, skuldet ligger hos spelen Jag menar kolla bara på FZ's forum, vi är mördare & knarklangare allihop.

Medlem
Skrivet av Zhin:

Jävla Xbox-fanboy!

:D:D

Medlem

Yay jag ska hamna i helvetet! Wohoo! äntligen!

Medlem

Ja, vad säger man...
Någorlunda ignorant kanske?


signatur

/MJ

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Och det kommer från någon där i landet det härjas av knark, mord, prostitution, droger etc.. men en playstation är visst värst av dom alla.. jävla hippie.

så jävla bra sagt :D:up:

Inaktiv

Kommer man till himlen om man spelar datorspel då?


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Nanananananananannana LEADER!

Haha
-Do you want beer or eternal bliss?
-What kind of beer?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kanske beror den venezuelanske presidentens aversion mot tv-spel mest på att hans reality-version av Tropico 3 inte går riktigt så bra som förväntat.

Haha, riktigt jävla bra sagt där.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Och det kommer från någon där i landet det härjas av knark, mord, prostitution, droger etc.. men en playstation är visst värst av dom alla.. jävla hippie.

Läs om det han sa igen, så får du nog lite ordning på orsaksföljder och liknande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Chavez har säkert blivit knivad i MW2 för många gånger så han vill förbjuda hela skiten.
Alla vänstermuppar på forumet håller väl förstås med honom?

Medlem

hur blåst får man bli

Medlem

Bortsett från uttalandet om just playstation, tycker jag det finns viktigare punkter att ha hänsyn till:

Jag kan hålla med om att det finns riktigt sjuka spel, som t ex mortal kombat och postal, enligt min åsikt. Sen är det upp till var och en att ta sitt eget ansvar och föräldrarna för sina barn.

Nu vet jag inte statistiskt hur många liv som har skördats pga våldsamma spel, men jag tycker det är en viktig faktor att ta hänsyn till eftersom inga möjligheter borde uteslutas.

Sen alla dessa leksaksvapen som säljs, tycker jag är helt sjukt. Räcker det inte med allt krig man har i världen?

Hemma i cykelförrådet ligger ett leksaksvapen, en AK-47 och tidigare idag har jag sett småbarn (säkert mellan 2-5 år gamla) som har gått runt och lekt med dessa "leksaker".


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det där med Barbie är enbart roligare om man vet att alla skyltdockor i Venezuela har oproportioneligt stora bröst och att den vanligaste födelsedagspresenten till en femtonårig flicka är bröstimplantat i Venezuela.

Medlem

ännu ett flamebait av FZ served and ready to go;)
tycker det ligger något i lite av det han sagt faktiskt. Men eftersom i princip alla politiker är hycklare så bör man nog inte tänka så mycket på det han säger


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

AHAHHAHAHA, de nämner playstation 3 när Xbox 360 har lika mycket våld och skit i sina spel, och va fan visar de en bild på tropico där nere, är det de han syftar på eller? för det spelet finns ju fan knappt till playstation 3, men ja, få sig själv inne i ett spel och spelaren får ett uppdrag att döda den personen kan inte vara direkt så roligt


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Vad kom först: knarket, hororna, kapitalismen (a.k.a. girighet) eller TV-spel?

// edit

Västvärden har puckon vi med: Påven fördömer Avatar-kulten


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar