Hellgate: London gör comeback

Medlem
Hellgate: London gör comeback

"Finnas möjlighet att spela utan månadsavgift"

Det var det väl redan då det failade?

Medlem

Man kunde väl spela utan månadskostnad tidigare med, dock så fick man inga nya områden och inte lika bra loot som dom betalande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Shysst att dom återlanserar det i väst, gillade faktiskt spelet, trots sina buggar osv
Fanns dock mycket som skulle buggfixas precis då Flagship gick i graven som aldrig hann fixas tyvärr :/
Får hoppas att Hanbit fixar det då


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Jag körde utan månadsavgift förut, funkade finfint.

Medlem

Japp. Man kunde spela utan månadsavgift förut, man fick bara extra-grejer om man gjorde det.

Medlem

Surt om man måste köpa spelet igen, jag gillade Hellgate dock, mörsa som fan är alltid kul.


signatur

Meep!

Medlem

Samtidigt som jag undrar hur bra spelet kan vara utan någon som helst inblandan från de som skapade skiten tänker jag att det knappast kan göras mycket sämre.

Aja, nu blev man lite sugen på Diablo 3 iaf

Medlem

Sicket glädjerus man fick när man såg denna nyhet...

Ett otroligt roligt spel som lades ner och man får ju hoppas att det verkligen gör en riktig come-back nu.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vill man spela Hellgate så rekommenderar jag att man i väntan på MP springer iväg till Revivals forum. Där finns bra patchar som fixar de flesta problemen, gör spelet stabilt och fixar lite stats/drops så det blir klart roligare och stabilare att spela.

Sen satsar de också på att göra ett "nytt" inofficiellt Hellgate med hjälp av Unreal 3-motor, kallat just Hellgate: Revival med preliminär release februari 2011.
Annars kan man som sagt bara besöka forumet, dra hem lite moddar, patchar och få uppleva spelet som ett långt mer fungerande Hellgate än det någonsin var under Flagships tid. Har faktiskt börjat spela denna gamla goda PC-klassiker igen
http://hellgateaus.net/forum/

Medlem

hellgate fick för mycket skit, släpps det igen köper jag det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ett spel jag aldrig riktigt fastnade för då jag uppfattade miljöerna som något enformiga, men om de startar upp det igen så kanske man ger det en ny chans, om inte annat så är det åtminstone ett sätt att fördriva tiden.


signatur

I'm just sayin...

Medlem

asa spelet var ju roligt:) alltid älskat hack and slash, ska bli kul spela det lite igen om det kommer tebax. och kanske komemr en hel del nya saker nu också:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Köpte nån digital version av det här spelet, minns fan inte vart ifrån. Jävligt kul spel, tänkte på det här om dagen.

Medlem

Lirade också utan månadsavgift.
Ruskigt bra spel!

Medlem

Usch, har spelat få spel som var så buggiga och fula som Hellgate var. Höll man in avtryckaren medan man gick till vanity-cam skjöt man bakom sin karaktär istället för framför.

Det värsta var nog destructabilityn på miljöerna. När hyllorna och grejer gick sönder så var det sååå fult!

Medlem
Skrivet av Wartex:

Usch, har spelat få spel som var så buggiga och fula som Hellgate var. Höll man in avtryckaren medan man gick till vanity-cam skjöt man bakom sin karaktär istället för framför.

Det värsta var nog destructabilityn på miljöerna. När hyllorna och grejer gick sönder så var det sååå fult!

Kan du säga ett MMORPG som inte haft en buggig början?

Och kan du säga ETT ENDA MMORPG som är lika snyggt som hellgate?

Kan du säga något annat MMORPG som ens har förstörbara miljöer?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

tyckte det faktiskt var ett helt ok hns spel.. skulle vilja se en uppdatering, och till os x

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Wartex:

Usch, har spelat få spel som var så buggiga och fula som Hellgate var. Höll man in avtryckaren medan man gick till vanity-cam skjöt man bakom sin karaktär istället för framför.

Det värsta var nog destructabilityn på miljöerna. När hyllorna och grejer gick sönder så var det sååå fult!

Kan du säga ett MMORPG som inte haft en buggig början?

Och kan du säga ETT ENDA MMORPG som är lika snyggt som hellgate?

Kan du säga något annat MMORPG som ens har förstörbara miljöer?

Nej, alla mmos har väl haft buggig början, där har du rätt.

Entropia Universe, Age of Conan, Aion, Blade & Soul, Neocron, Fallen Earth, Star Trek Online.. Take your pick.

Skulle inte vilja kalla det för förstörbara miljöer. Isådanafall skulle man kunna säga att alla spel med förstörbara objekt har förstörbara miljöer. Dungeons & Dragons Online med alla lådor och sarkofager t.ex.

Och det är fortfarande såååå fult.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Wartex:

Usch, har spelat få spel som var så buggiga och fula som Hellgate var. Höll man in avtryckaren medan man gick till vanity-cam skjöt man bakom sin karaktär istället för framför.

Det värsta var nog destructabilityn på miljöerna. När hyllorna och grejer gick sönder så var det sååå fult!

Kan du säga ett MMORPG som inte haft en buggig början?

Och kan du säga ETT ENDA MMORPG som är lika snyggt som hellgate?

Kan du säga något annat MMORPG som ens har förstörbara miljöer?

Nej, alla mmos har väl haft buggig början, där har du rätt.

Entropia Universe, Age of Conan, Aion, Blade & Soul, Neocron, Fallen Earth, Star Trek Online.. Take your pick.

Skulle inte vilja kalla det för förstörbara miljöer. Isådanafall skulle man kunna säga att alla spel med förstörbara objekt har förstörbara miljöer. Dungeons & Dragons Online med alla lådor och sarkofager t.ex.

Och det är fortfarande såååå fult.

Föreslår att du testar Revival-patchen då. Lite bättre grafik, mycket mindre buggar

Skrivet av Wartex:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Wartex:

Usch, har spelat få spel som var så buggiga och fula som Hellgate var. Höll man in avtryckaren medan man gick till vanity-cam skjöt man bakom sin karaktär istället för framför.

Det värsta var nog destructabilityn på miljöerna. När hyllorna och grejer gick sönder så var det sååå fult!

Kan du säga ett MMORPG som inte haft en buggig början?

Och kan du säga ETT ENDA MMORPG som är lika snyggt som hellgate?

Kan du säga något annat MMORPG som ens har förstörbara miljöer?

Nej, alla mmos har väl haft buggig början, där har du rätt.

Entropia Universe, Age of Conan, Aion, Blade & Soul, Neocron, Fallen Earth, Star Trek Online.. Take your pick.

Skulle inte vilja kalla det för förstörbara miljöer. Isådanafall skulle man kunna säga att alla spel med förstörbara objekt har förstörbara miljöer. Dungeons & Dragons Online med alla lådor och sarkofager t.ex.

Och det är fortfarande såååå fult.

Du glömde WoW som var det buggigaste av alla.


signatur
Medlem

Jag testade aldrig spelet men av det jag har hört så missade jag inget direkt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Wartex:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Wartex:

Usch, har spelat få spel som var så buggiga och fula som Hellgate var. Höll man in avtryckaren medan man gick till vanity-cam skjöt man bakom sin karaktär istället för framför.

Det värsta var nog destructabilityn på miljöerna. När hyllorna och grejer gick sönder så var det sååå fult!

Kan du säga ett MMORPG som inte haft en buggig början?

Och kan du säga ETT ENDA MMORPG som är lika snyggt som hellgate?

Kan du säga något annat MMORPG som ens har förstörbara miljöer?

Nej, alla mmos har väl haft buggig början, där har du rätt.

Entropia Universe, Age of Conan, Aion, Blade & Soul, Neocron, Fallen Earth, Star Trek Online.. Take your pick.

Skulle inte vilja kalla det för förstörbara miljöer. Isådanafall skulle man kunna säga att alla spel med förstörbara objekt har förstörbara miljöer. Dungeons & Dragons Online med alla lådor och sarkofager t.ex.

Och det är fortfarande såååå fult.

Du glömde WoW som var det buggigaste av alla.

Mja, de spelen jag nämnde var kopplade till frågan om ett mmo som hade bättre grafik. När jag sade att alla mmos var buggiga till en början menade jag verkligen alla.

Medlem

Skitspel, låt det fortsätta vara dött


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Skitspel, låt det fortsätta vara dött

Ord på det
Ett av de sämre spelen jag någonsin spelat!

Medlem

Det var kul, ett litet tag. Jag tröttnade väldigt fort, vilket jag skyller på de extremt repetitiva fienderna och miljöerna.

Lite bättre grafik och färre buggar kan inte rädda det här spelet.

1
Skriv svar