Se karaktärskapande i Brink

Robot
Medlem
Se karaktärskapande i Brink

ser väldigt fränt ut måste jag medge


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

hehe, ser ju jäkligt fläskigt ut!

Medlem

Nu är jag väldigt dåligt påläst, men vad särskiljer det här från något annat spel? Vad jag sett hittills verkar det inte särskilt intressant. Kanske teaser trailern de släppte till en början i så fall.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Det ska ju bli ett nytt form av wolf: ET om jag fattat det rätt... förhoppningsvis lyckas de bättre än med quakewars som sög hästballe... för att inte tala om nya Wolfenstein... (inte gjort av SD dock)

Men som sagt de lyckades ju bra med wolf:ET så är de smarta så kör de på det konceptet... men vår vän paul på SD är ju knappast känd för att vara smart...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Nu är jag väldigt dåligt påläst, men vad särskiljer det här från något annat spel? Vad jag sett hittills verkar det inte särskilt intressant. Kanske teaser trailern de släppte till en början i så fall.

Singplayer/co-op/mmo i samma spel. I princip.

Medlem

kanske nåt att skaffa till xboxen

Medlem

verkar bli grymt!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Håller med skribenten till fullo att designen estetiskt tilltalande!
Men "ett plåster på nästan" vet jag inte riktigt:)

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Nu är jag väldigt dåligt påläst, men vad särskiljer det här från något annat spel? Vad jag sett hittills verkar det inte särskilt intressant. Kanske teaser trailern de släppte till en början i så fall.

Det har bl a en typ av parkour, du siktar på stället du vill ta dig till, så kan du ta dig över eller under hinder etc. Finns massa trailers på det.

Medlem

Kanske kan blir något, den som lever får se!

1
Skriv svar