Speltoppen år 2009

Medlem
Speltoppen år 2009

Tryckfelsnisse:) "Moder Warfare 2"

Medlem

Hehe det går inte så bra för de såsiga korvfingrarna


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Tryckfelsnisse:) "Moder Warfare 2"

Inte bara det, flera ggr jag har sett följande i nyheterna på sistone:

"

På k"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men det verkar ju som att MW2 faktiskt sålde bäst ändå, när man räknat ihop de olika versionerna. Och att Sims 3 skulle toppa listan var ingen större överraskning.

Medlem

Roligt att NHL 09 hänger kvar.

Medlem

Är inte så förvånad över MW2..

Medlem

Ifall man sedan tittar på lanseringsdatumen för de olika titlarna så blir det mycket mer intressant.

Helt otroligt hur populära vissa spel är.

Medlem

Jag har för mig att det bara är butiksförsäljning som räknas? För även om Sims brukar ligga högt på listorna så är jag ändå förvånad över att det sålde allra mest.

Rent spontant så är ju Sims ett sådant spel som till relativt stor del köps i butik av t.ex. föräldrar, medan många av de andra spelen ofta köps via webbutiker. Då blir det ju snedvridet om inte webbutikerna räknas in.

Medlem

Vad hände med bojkotten av Modern Warfare 2?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av maniac:

Vad hände med bojkotten av Modern Warfare 2?

Vilken bojkott?;)

Medlem

haha tror ni casauls som står för 95% av köpen bryr sig eller läser forum... tsts

Medlem

Lite sorgligt är det ändå att enda "riktiga" (WoW, sims och CS räknas inte ) spelet på TOP20 till PC är MW2. Trodde inte att det var riktigt så illa ställt med världen, men tydligen är konsoller the shiet.

Medlem

Både MW:2 och Fifa 10 hade sålt mer till PS3 än till 360, lite förvånande enligt mig!
kanske PS2 är upp å på väg om 360!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

att CS är kvar på listan förvånar inte mig. Massa fuskare som åker fast och behöver ett nytt acc

Avstängd

Hade väl nästan varit mera intressant att göra en lista på försäljningsiffror baserat på veckan efter respektive spels lanseringsdatum.
Visar ju vilket spel som flest såg fram emot och var villiga att köpa eller hade förbokat.

Medlem

Skräp MW2, förstår inte att folk köper det.

Medlem

Mest förvånad att CoD 4 hänger kvar


signatur

Färjestad BK

Medlem

alltså jag hatar dessa listor!! VAR ÄR SIFFRORNA PÅ ANTALET SÅLDA SPEL!! DE ÄR DET SOM JAG VILL VETA!!!!!!!!!!!

Inaktiv

Jag hoppas som fan att counter-strike source finns i Counter-Strike 1: Anthology.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Spelar folk verkligen MW2 online fortfarande?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fascinerande att folk kunnat missa Batman AA. Man kan ju tycka att den borde ha tagit en top 10-plats för 360 åtminstone.

1
Skriv svar