Rockstar svarar på anklagelser i bildform?

Robot
Rockstar svarar på anklagelser i bildform?
MFC
Medlem
Rockstar svarar på anklagelser i bildform?

'tis a conspiracy!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

lite långsökt

Medlem

Pinsamt!

Inte bara det att mkt av det man producerar stinker lång väg

Rockstar ????, vardå där finns inte en enda jävla rockstjärna så långt ögat når, bara datornördar som sliskar i sig sangria och klickar på t bordet då det passar dem.

jag får jobba mer timmar än planerat!, stackare, enkelt se er efter ett annat arbete då.

Det är nya tider nu ungar, ni kanske skall fundera på att skaffa en utbildning framför slötittande och "lol"ande vid datorn.

När ni går ut skolan så kommer det krävas högskoleutbildning av er för ett simpelt städjobb, hmm vänta lite, det tåget har fan redan hunnit ikapp, för det gäller redan idag!

Fast det klart ni kan ju hitta jobb på andra ställen, kan blondin bellan göra det så kan säkert ni oxå!

Arbete ger frihet, så länge du inte är fastlåst vid en dator eller har mobiltelefonen så långt upp i röfven så du missar allt twittrande och dina sk social nätwerk


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

*mår bra efter att ha läst 7ans inlägg*

Medlem
Medlem
Skrivet av 7an:

Pinsamt!

Inte bara det att mkt av det man producerar stinker lång väg

Rockstar ????, vardå där finns inte en enda jävla rockstjärna så långt ögat når, bara datornördar som sliskar i sig sangria och klickar på t bordet då det passar dem.

jag får jobba mer timmar än planerat!, stackare, enkelt se er efter ett annat arbete då.

Det är nya tider nu ungar, ni kanske skall fundera på att skaffa en utbildning framför slötittande och "lol"ande vid datorn.

När ni går ut skolan så kommer det krävas högskoleutbildning av er för ett simpelt städjobb, hmm vänta lite, det tåget har fan redan hunnit ikapp, för det gäller redan idag!

Fast det klart ni kan ju hitta jobb på andra ställen, kan blondin bellan göra det så kan säkert ni oxå!

Arbete ger frihet, så länge du inte är fastlåst vid en dator eller har mobiltelefonen så långt upp i röfven så du missar allt twittrande och dina sk social nätwerk

Eftersom du kallar folk är ungar så antar jag att du är inte äldre än de flesta på den här sajten och har ett jobb. I så fall kan det inte krävas särskilt mycket, du kan ju uppenbarligen inte stava men du verkar ha löst det ändå.

Medlem
Skrivet av 7an:

Pinsamt!

Inte bara det att mkt av det man producerar stinker lång väg

Rockstar ????, vardå där finns inte en enda jävla rockstjärna så långt ögat når, bara datornördar som sliskar i sig sangria och klickar på t bordet då det passar dem.

jag får jobba mer timmar än planerat!, stackare, enkelt se er efter ett annat arbete då.

Det är nya tider nu ungar, ni kanske skall fundera på att skaffa en utbildning framför slötittande och "lol"ande vid datorn.

När ni går ut skolan så kommer det krävas högskoleutbildning av er för ett simpelt städjobb, hmm vänta lite, det tåget har fan redan hunnit ikapp, för det gäller redan idag!

Fast det klart ni kan ju hitta jobb på andra ställen, kan blondin bellan göra det så kan säkert ni oxå!

Arbete ger frihet, så länge du inte är fastlåst vid en dator eller har mobiltelefonen så långt upp i röfven så du missar allt twittrande och dina sk social nätwerk

Vafan gör du på denna sidan? Du menar alltså att alla datorspelsutvecklare är 15åringar som spelat mycket Counter-Strike? Du kan ju kika på vad/var du behöver läsa för att bli spelutvecklare i Sverige idag.
Och sen börjar du virra bort och snacka om högskoleutbildning för städjobb.
Och jag förstår heller inte varför det skulle vara lätt för en spelutvecklare i USA att säga upp sig och hitta ett nytt jobb bara för att en modebloggare från Sverige har lyckats få ett jobb.

Fick du tillbaka en underkänd tenta idag eller vafan har hänt?

Medlem

haha! aldrig att rockstar har dålig timing!

jag ÄLSKAR dom!

Medlem

Man vet ju att det är nördar som arbetar där när de jämför företaget med just Saurons brinnande öga.

Medlem

Obvious troll is obvious.

On topic: Bra tidpunkt för de bilderna måste jag säga. Dock var de inte så snygga.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Haha, 7an, har du fått den i 2:an idag eller? Är det därför du är så grinig?

Medlem

Ere bara jag, eller börjar hela den här Rockstararbetsvillkorscirkusen kännas som nån sorts Viral-marketing ploj?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

klart att vissa saker som 7an säger stämmer men fan, de e inte hållbart. och att säga åt alla att skaffa högskoleutbildning är inte heller hållbart, fan vi har så sjukt många arbetslösa akademiker i det här landet så man kan bli mörkrädd. Sen kan man snacka pension om man pluggar till man e en bit över 20.. blir att håva in stora pengar direkt, vilket kan va svårt för en spelutvecklare säg grafiker som för börja med en ingångslön på 18-21k i månaden. Detta kan inte gärna fortsätta utan förändring kommer krävas.. och det är väl lite av den efterfrågan vi ser här?

Inaktiv

Jag vill ha tillbaka pengarna för 4an, rent objektivt så är det sämre bilfysik än i ja säg RC(radio controlled) racing 8 bitars /smack i pannan.

Medlem

Hehe Rockstar är sköna!


signatur

Meep!

Medlem

Kan någon vara snäll och förklara för mig vad det är som är kul? Jag fattar ingenting av de där bilderna..

Och 7an kan ju sluta trolla, vad fan gör du framför datorn klockan 11:30 om du nu får "jobba mer timmar än planerat". Säger samma sak till digm sluta "lol"a dig vid datorn på arbetstid och gör det du ska så ska du se att du kan sluta i tid.

Inaktiv

Frisky, Ingenting är kul med det. Rätt tragiskt även. Rockstar gillar sin ökade PR och känner sig som bad boys. Större delen av spelutvecklarna är rätt anti rockstar just nu kanske bör tilläggas. Speciellt efter detta. Det är mest p14orna som hänger på såna här sider som tycker det är kul och edgy.

Ögat står för "saurons" onda öga som de jämfördes med. Kupolerna under är kraftverket i san diego.

7an, Du vet att de flesta programmerarna varit på högskola / universitet i ett antal år? Inte bara nån kid som suttit hemmat o kodat något år.


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem
Skrivet av Phobo:

Hehe Rockstar är sköna!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av 7an:

Rockstar ????, vardå där finns inte en enda jävla rockstjärna så långt ögat når, bara datornördar som sliskar i sig sangria och klickar på t bordet då det passar dem.

Tror du Blizzard heter så för att dom har kontoret i en snöstorm? Avalanche då?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av 7an:

Rockstar ????, vardå där finns inte en enda jävla rockstjärna så långt ögat når, bara datornördar som sliskar i sig sangria och klickar på t bordet då det passar dem.

Tror du Blizzard heter så för att dom har kontoret i en snöstorm? Avalanche då?

Undrar hur det ser ut på "Running with Scissors" kontor!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

7:an vad god att förklara vad du har för kunskaper och erfarenheter av att skapa spel ? Jobbar du inom branschen kanske ?

För att du får inte ett jobb på en seriös spelstudio längre om du inte har många års utbildning, och med tanke på när du postade ditt inlägg och hur du uttryckte dig i det så antar jag att dom flesta av dom så kallade " ungarna" arbetar hårdare och har mer utbildning än vad du har.

Om du har ett problem med dom som utvecklar spelen så behöver du inte spela dom så enkelt är det, om du är avundsjuk på dom så behöver du inte heller spela dom, finns ingen som tvingar dig, blir ganska förbannad när jag läser ditt inlägg för du utgår från att alla som utvecklar spel är lata människor som endast haft tur, men jag själv studerar spelutveckling och jag har många år framför mig vid skolbänken före jag är redo för arbetslivet.

Och om du nu arbetar så många timmar extra och att man kan tyda ditt inlägg som att du gillar ditt jobb, varför sitter du vid internet vid kl 11:30 på dagen ?

Medlem

Haha 7an fick så mycket i röven så det är inte klokt. Mycket underhållande kritik mot denna bittra människans tramsiga inlägg.

Eruku, Spectral & jonis. Man tackar för det garvet. Detta ska firas med en cigg.

OnT: Ful bild. Lite smårolig... men ful.

7an: Arbete ger frihet (Arbeit Macht Frei), den nazist frasen var ju till för att få den stora korkade massan att arbeta huvudlöst utan att ifrågasätta varför. Om du nu försöker framstå som intelligent så har du misslyckats helt.

Medlem
Skrivet av 7an:

Arbete ger frihet

Arbeit macht frei!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av 7an:

Rockstar ????, vardå där finns inte en enda jävla rockstjärna så långt ögat når, bara datornördar som sliskar i sig sangria och klickar på t bordet då det passar dem.

Tror du Blizzard heter så för att dom har kontoret i en snöstorm? Avalanche då?

Undrar hur det ser ut på "Running with Scissors" kontor!

Hahaha.

Medlem

Trollen lyckades med denna tråd.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar