Testa Dark Void

Robot
Medlem
Testa Dark Void

Det är lite dåligt att inte kunna ändra kontrollerna innan man får spela, men det går att ändra in-game. Som "port" så funkar det faktiskt bra, flyter på i stil med Dead Space och MW2 - så de tär inte helt dåligt kodat.

Men som spel i sig tycker jag att det ser lite för konsolaktigt ut men samtidigt så är kontrollerna rätt så simpla efter lite orientering, själva "ta-över-tefat" konceptet är rätt så kul


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

lirar detta med en xbox 360 kontroll och de är gudomligt!! måste ha detta när de släpps!

Medlem

På dator verkar detta spel inte bli någon höjdare men ska se om det inte kommer något demo till 360 eller om det redan kommit.

Medlem

när jag försöker starta spelet får jag ett meddelande som säger att shippingPC-SkyGamer har slutat att fungera.
Har även provat att packa upp spelet på nytt och har installerat om spelet 3 gånger, men inget fungerar.

Hur fixar jag det problemet ?

Medlem

asså vad jag hatar sånna här installationer där den måste packa upp nåt till C: först för att sedan välja vart jag vill installera.

Är det någon här som vet hur man kan komma runt det?
Jag har inte nog med plats på C: för att kunna installera de här pga det.

Någon?

Medlem

Jag blev bara sur när jag spelade det här! Funkade inte alls som jag ville att det skulle göra. Men det är rätt snyggt, och flygningen är helt ok.

Medlem
Skrivet av Ballong:

asså vad jag hatar sånna här installationer där den måste packa upp nåt till C: först för att sedan välja vart jag vill installera.

Är det någon här som vet hur man kan komma runt det?
Jag har inte nog med plats på C: för att kunna installera de här pga det.

Någon?

Menar du filen som du laddar ner från FZ? Det är ju en zip-fil som du måste packa upp, alla filer till installationen är komprimerade där i.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Ballong:

asså vad jag hatar sånna här installationer där den måste packa upp nåt till C: först för att sedan välja vart jag vill installera.

Är det någon här som vet hur man kan komma runt det?
Jag har inte nog med plats på C: för att kunna installera de här pga det.

Någon?

Menar du filen som du laddar ner från FZ? Det är ju en zip-fil som du måste packa upp, alla filer till installationen är komprimerade där i.

Filen som jag laddar ner går bra att packa upp.
Men sen blir det 2 mappar med en setup fil och när jag kör den så installerar den nå physx och grejs först, sen börjar den packa upp nånting som är stort och det funkar inte för ja har för lite plats.

Medlem

Har laddat hem demot från PSN så vi ska ta oss en närmare titt när vi hinner!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Skrivet av Ballong:

asså vad jag hatar sånna här installationer där den måste packa upp nåt till C: först för att sedan välja vart jag vill installera.

Är det någon här som vet hur man kan komma runt det?
Jag har inte nog med plats på C: för att kunna installera de här pga det.

Någon?

Är väl bara att rensa bort lite porr på hårddisken :)?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ballong:

asså vad jag hatar sånna här installationer där den måste packa upp nåt till C: först för att sedan välja vart jag vill installera.

Är det någon här som vet hur man kan komma runt det?
Jag har inte nog med plats på C: för att kunna installera de här pga det.

Någon?

Är väl bara att rensa bort lite porr på hårddisken :)?

Äh gu va korkat, all porr har ja ju på den stora disken, döööh ;P

Medlem

Då får du se till att frigöra lite hårddiskutrymme då:)

Inaktiv

jag är så trött på all unreal engine spel känns bara som en rad moddar på unreal tournament

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Då får du se till att frigöra lite hårddiskutrymme då:)

Kan inte

min C: är bara 12gb, vet inte varför men ja kan bara frigöra 900mb av nån anledning och jag har verkligen tagit bort allt jag kan. När man kollar egenskaper på alla filer och mappar som finns på C: så ska de va 8.7gb alltihop, så de borde va över 2gb ledigt, men när man kollar egenskaper på C: så är över 11gb använt. Lite knasigt, jag har visa dålda filar och mappar så de kan inte vara nå osynliga filer som inte kommer med när jag markerar allt.

Konstigt.

Medlem
Skrivet av Ballong:
Skrivet av 73mpl4R:

Då får du se till att frigöra lite hårddiskutrymme då:)

Kan inte

min C: är bara 12gb, vet inte varför men ja kan bara frigöra 900mb av nån anledning och jag har verkligen tagit bort allt jag kan. När man kollar egenskaper på alla filer och mappar som finns på C: så ska de va 8.7gb alltihop, så de borde va över 2gb ledigt, men när man kollar egenskaper på C: så är över 11gb använt. Lite knasigt, jag har visa dålda filar och mappar så de kan inte vara nå osynliga filer som inte kommer med när jag markerar allt.

Konstigt.

Har du ingen annan media du kan slänga över lite mappar till? USB-minne eller nått? Eller köpa en ny hårddisk:)

Medlem

Prövade nyss demot men tror inte att det blir något köp förrän det finns i rea korgen!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Medlem

@ Ballong:

Vad har du för dator som har endast 12gb hårddiskutrymme på C: som är den primära hårddisken på de flesta datorer såvida du inte ändrar det själv.. detta spel lär ju var rätt krävande då det släpps till dagens konsoler och har physX som fysik i spelet..

Tänker bara att om jag skulle ha en dator som den jag köpte förra året skulle jag iaf ha minst 1 tb utrymme delat på två diskar, vad tusan har du för burk som har 12gb i C: hur gammal är den eller är det ett hemmabygge? Klarar den hårdvarukraven till att börja med?

Antingen köper du en ny hårddisk med mer utrymme, eller en bättre burk eller gå in i egenskaper för C: kolla under fliken kvot och kolla om du har begränsningskvot på hur mycket hårddisk utrymme du får använda i C: på din användare om din dator t.ex delas av flera i hemmet..

Eller så skiter du i dumburken då det alltid krånglar på datorer hur man än gör och köper ett xbox 360 elite eller ps3 och njuter av att spela ett konsolspel som det ska spelas, i en mjuk soffa med läsk, popcorn en kladdig dosa efter feta ostbågsfingrar och bli fet framför en fet tv! Minimum 32tum det är som man säger "FETT". Allt detta är guds gåva till människan, utom fetma dock, fettet får man jobba bort till sommaren nu är det fan legitimt att få lite bilringar istället för sexpack..

Hoppas jag varit till hjälp och inte för kritiserande angående din dator och ber om ursäkt för det långa meddelandet..

Prova att kolla din dxdiag fil och skriv allt som står här utom känslig info, vilket inte borde finnas i dxdiag.exe vid närmare eftertanke.

Funderar på att tanka detta spel och se om det blir kanon eller kalkon, dock kommer jag nog föredra att spela det på mitt xbox istället för pcn tur att man har en old school 360 dosa med usb-sladd!.. Finns inte detta demo på Xbox live att tanka eller är det bara PC?


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

testade precis demot lätt jag kommer spela detta, jag tyckte de va rätt skönt, jag kmr ju få spela det på dator men jag tyckte ändå om sjävla stilen på spelet. Så jag kommer spela detta

Medlem
Skrivet av godsaveme:

@ Ballong:

Vad har du för dator som har endast 12gb hårddiskutrymme på C: som är den primära hårddisken på de flesta datorer såvida du inte ändrar det själv.. detta spel lär ju var rätt krävande då det släpps till dagens konsoler och har physX som fysik i spelet..

Tänker bara att om jag skulle ha en dator som den jag köpte förra året skulle jag iaf ha minst 1 tb utrymme delat på två diskar, vad tusan har du för burk som har 12gb i C: hur gammal är den eller är det ett hemmabygge? Klarar den hårdvarukraven till att börja med?

Antingen köper du en ny hårddisk med mer utrymme, eller en bättre burk eller gå in i egenskaper för C: kolla under fliken kvot och kolla om du har begränsningskvot på hur mycket hårddisk utrymme du får använda i C: på din användare om din dator t.ex delas av flera i hemmet..

Eller så skiter du i dumburken då det alltid krånglar på datorer hur man än gör och köper ett xbox 360 elite eller ps3 och njuter av att spela ett konsolspel som det ska spelas, i en mjuk soffa med läsk, popcorn en kladdig dosa efter feta ostbågsfingrar och bli fet framför en fet tv! Minimum 32tum det är som man säger "FETT". Allt detta är guds gåva till människan, utom fetma dock, fettet får man jobba bort till sommaren nu är det fan legitimt att få lite bilringar istället för sexpack..

Hoppas jag varit till hjälp och inte för kritiserande angående din dator och ber om ursäkt för det långa meddelandet..

Prova att kolla din dxdiag fil och skriv allt som står här utom känslig info, vilket inte borde finnas i dxdiag.exe vid närmare eftertanke.

Funderar på att tanka detta spel och se om det blir kanon eller kalkon, dock kommer jag nog föredra att spela det på mitt xbox istället för pcn tur att man har en old school 360 dosa med usb-sladd!.. Finns inte detta demo på Xbox live att tanka eller är det bara PC?

Har en core 2 duo e6600 2,4ghz, 2gb ram och ett gf8800gtx, problemet är att jag va dum nog att partionera upp hårddisken direkt så ja hade en ensamm C: med en stor D: till, och jag gjorde den nog lite för liten
Pga de här så hatar jag spel som måste lägga upp temp filer på C för att kunna installeras.

1
Skriv svar