Sidoknappar funkar inte!

Medlem
Sidoknappar funkar inte!

Har nyss köpt en Razer diamondback, älskar den, mycket bra mus. Men när jag skulle spela quake3 så kunde jag inte använda mouse 4 och mouse5 knapparna, spelet kände inte igen dom.. Det går att använda dem i firefox. On the fly knappen funkar inte heller:s


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Kanske måste installera drivrutiner om du inte gjort det redan.

Medlem

Har installerat det, i programmet så står det windows button 4 och 5


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Ingen som vet vad det kan vara för fel?=/


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Jag måste ställa in mina knappar på "Forward(browser)" och "Back(browser)" för att dom ska fungara som MB4/MB5, fast jag har inte en Razer.

Medlem

Det funkar på alla spel/program förutom Quake3, som av någon anledning inte vill använda sig utav dom:S


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

det är inte möjligt att ställa in så att just i Quake 3 så blir mus knapparna 4 och 5 något helt annat. som tex HOME och END. så gör jag när vissa spel inte vill känna till 4 och 5. själv så har jag en logitech g5 v2 råtta.

ptr
Medlem

Vissa spel som verkar fibbla bara. Vet inte om det har med själva musen att göra. Har alltid kunnat använda mouse 4 och 5, men det fungerade inte i FEAR 2.

Medlem
Skrivet av ptr:

Vissa spel som verkar fibbla bara. Vet inte om det har med själva musen att göra. Har alltid kunnat använda mouse 4 och 5, men det fungerade inte i FEAR 2.

inte för mig heller, så jag mappade om mus knapparna till tangentbords tangenter. då fungerade det

1
Skriv svar