Ubisoft om dålig Avatar-försäljning

Robot
Medlem
Ubisoft om dålig Avatar-försäljning

Vad jag minns är inte mina upplevelser av spel från Ubisoft speciellt positiva för den delen...

Medlem

Ubisoft släpper ju en hel del bra spel.

Så, för första gången skyller de inte per automatik på piratkopiering?

Kan folk lära sig nu att bara för att det säljer dåligt på PC är det inte bara pga piratkopieringen?

Medlem

Jag laddade ner demot och installerade, men tog bort lika fort


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Jag spelade också demot, och den hade potential. Snygg grafik och effekter. Men den saknade lite story och hade lite linjäritet.
Kanske skulle den funka som en MMORPG? Vet ej men det kändes det saknades något iallafall.

Kanske har folk lite "anti-film-licens-spel" i sig och vill inte ens prova... men jag tror några skulle gilla spelet ändå.

EDIT: Filmen dock, var mycket bra i min mening

Medlem

Fast det här spelet sög ju... Så det är inte mer än rätt.

Medlem

Spelet fick ju urusla betyg så jag har inte alls varit intresserad av eländet. Filmen var okay, det räckte för min del

Medlem

men va tror dom att riktiga gamers skulle vilja spela det där "skiten" ja vad jag hört och sätt, så är det inget som kommer i närheten av några stor spel ^^ passar kanske för dom lite yngre som vill ha något skit att styra.

Medlem

Ubisoft har aldrig gjort något bra i mina världar...

Medlem
Inaktiv

"Damn you pirates!"


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Spel + ubisoft + filmlicense = kan ju inte bli annat än Fail när dom inte ens kan skapa bra spel utan filmlicense.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Vad jag minns är inte mina upplevelser av spel från Ubisoft speciellt positiva för den delen...

Vampire Bloodlines, Call of Juarez, Tom Clancy's, TES 3 m.fl. . . ."Just saying . . ."

Får känslan att spelindustrin har förbrukat sitt förtroende när det gäller filmlicensspel, kommer nog krävas ett mirakel för att gamers generellt ska ta den typen av spel på allvar . . .

Samma sak kan iofs sägas om spellicensfilmer oxå men men . . .


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av Sernert:
Skrivet av Luciphear:

Vad jag minns är inte mina upplevelser av spel från Ubisoft speciellt positiva för den delen...

Vampire Bloodlines, Call of Juarez, Tom Clancy's, TES 3 m.fl. . . ."Just saying . . ."

Får känslan att spelindustrin har förbrukat sitt förtroende när det gäller filmlicensspel, kommer nog krävas ett mirakel för att gamers generellt ska ta den typen av spel på allvar . . .

Samma sak kan iofs sägas om spellicensfilmer oxå men men . . .

Call Of Juarez var ju ett skit bra spel!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Äger spelet, men spelet äger verkligen inte.

Medlem

Jag undrar varför?

Dålig marknadsföring, knappast va

Dålig funktion mellan hårdvara och mjukvara?

Svar JAAAAAA

Så dåligt optimerat som detta spel är så borde det vara straffbart att sälja det.

Inget flyt i spelet, grafiken är väl på sin höjd ok, men spelvärdet då?, var tog det vägen?

Nej detta är inget för vare sig krysslåda eller lekstation nummer 3

klar 2a


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Var är de härliga Avatar actionfigurerna? har någon sett dessa i sverige? Av nån konstig anledning verkar GI-Joe ha tagit mer plats på den marknaden

Medlem

Skit säljer nada man kan inte skylla på pirater varje gång ett skitspel inte säljer

Medlem

Hur kunde de inte förvänta sig detta? Jag snackar kanske inte för alla, men folk brukar vara relativt skeptiska mot filmlicens-spel.

Även om inte, så visade sig spelet vara mediokert som bäst.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Spelet är extremt ihåligt. Annars är Ubisoft sketa bra på att göra goa spel ni som tycker annat kan hålla tyst.


signatur
1
Skriv svar