Klassiska Aliens vs. Predator på Steam

Medlem
Klassiska Aliens vs. Predator på Steam

Gammal go klassiker det


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

synd att det är NO multiplayer


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

synd att det är NO multiplayer

Skojar du eller? Några av mina bästa multiplayer-minnen är från detta spelet.

Survivor-mode på Stranded med en polare, så står man och försöker hålla bunkern med varsin smartgun. :heart:

EDIT: "however, it does not currently support multi-player." <-- läste nyss det. Riktigt illa, men det är fortfarande ett bra spel.

Medlem

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jepp jävla synd inget multiplayer men dom skulle patcha in det vid senare tillfälle.
Hoppas dom gör det snart.

Medlem

"Tipstack till Dragontail00, ohem och ."
Vem e punkten?


signatur

FUBAR

Medlem

jag köpte det igår, så fort jag såg att det hade kommit ut! ;D

Inaktiv

En gammal goding ja.
Tog lång tid för mig att spela igenom som Marine. Läskigt som tusan. Riktigt bra soundtrack förövrigt.

snart kommer AvP 3 och senare Colonial Marines *orgasm*

Lirade shadowgrounds nyss med soundtracket från Aliens (James Horner) på i bakgrunden. Försöker stilla suget med allt som finns lol


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Superskräck!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar