Så här dödar du i Aliens vs Predator

Robot
Inaktiv
Så här dödar du i Aliens vs Predator

Var det ett Predator-hånskratt på slutet där?

Medlem
Skrivet av Buio:

Var det ett Predator-hånskratt på slutet där?

Korrekt!
Ser fram emot att få delta i kriget.

Medlem

Väldigt grymt ;P

Medlem

Sämsta skit jag har sett, plottrigare än ett rorschacktest.

Eller vänta, kanske, mja, NEJ!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Sämsta skit jag har sett, plottrigare än ett rorschacktest.

Eller vänta, kanske, mja, NEJ!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Uhm. Ytterligare en 1 scen per sekund-trailer. Jag han knappt se ngt... Är trailers dåligare nu för tiden eller är det jag som börjar bli gammal?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skojjar du lr? Bästa trailern hittills orka vara så jävla kräsen.

Medlem
Medlem

Me like, me want game now.
Dryga månaden kvar till man sitter och dregglar floder a lá alien över Hunter Edition-utgåvan när den ligger i knät, för att sedan spela PC-versionen som man också beställt. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Orgasmer i mina braxer!! Fullt ös helt enkelt. Hoppas det inte blir uppskjutet längre

Medlem
Skrivet av conthox:

Uhm. Ytterligare en 1 scen per sekund-trailer. Jag han knappt se ngt... Är trailers dåligare nu för tiden eller är det jag som börjar bli gammal?

Du tror inte att det är meningen att det ska vara ett högt tempo i trailern? Det är ett renodlat actionspel och ska visa ett högt och blodigt tempo. Slafsigt som någon uttryckte sig.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Medlem

oooh jag e såååå nära på o vilja starta ett fanboy krig genom att jämföra raserna med ps3, xbox360 o wii...

Medlem
Skrivet av SPartanen:

oooh jag e såååå nära på o vilja starta ett fanboy krig genom att jämföra raserna med ps3, xbox360 o wii...

ohhohh låt höra!

Wii måste ju vara humans, helt tråkiga och massa skit saker att använda och flest i antal (?)

Medlem

säg vad ni vill om detta, men jag ser fram emot detta så inni norden!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Medlem

Finns inget bättre när predator hånskrattar åt sina offer
Hoppas att han även skrattar som i dom tidigare avp spelen när man gör ett headshot.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av conthox:

Uhm. Ytterligare en 1 scen per sekund-trailer. Jag han knappt se ngt... Är trailers dåligare nu för tiden eller är det jag som börjar bli gammal?

Du tror inte att det är meningen att det ska vara ett högt tempo i trailern? Det är ett renodlat actionspel och ska visa ett högt och blodigt tempo. Slafsigt som någon uttryckte sig.

Jag är fullt medveten om att actionspel skall vara just actionfyllda, annars är det ju inget actionspel....

Vad jag bara efterlyser är fler videos som visar hur det ser ut när man spelar och inte bara vissa utvalda "coola moves" eller andra "häftiga" saker.

Sedan så tvivlade jag heller inte på att spelet kommer att bli bra. Det gör det nog säkert, men vill gärna att ha mer att gå på en detta innan köp.

// edit

Stavning.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av zdib:
Skrivet av conthox:

Uhm. Ytterligare en 1 scen per sekund-trailer. Jag han knappt se ngt... Är trailers dåligare nu för tiden eller är det jag som börjar bli gammal?

Du tror inte att det är meningen att det ska vara ett högt tempo i trailern? Det är ett renodlat actionspel och ska visa ett högt och blodigt tempo. Slafsigt som någon uttryckte sig.

Jag är fullt medveten om att actionspel skall vara just actionfyllda, annars är det ju inget actionspel....

Vad jag bara efterlyser är fler videos som visar hur det ser ut när man spelar och inte bara vissa utvalda "coola moves" eller andra "häftiga" saker.

Sedan så tvivlade jag heller inte på att spelet kommer att bli bra. Det gör det nog säkert, men vill gärna att ha mer att gå på en detta innan köp.

// edit

Stavning.

Finns skapligt med andra trailers & footage..

Medlem

Hoppas verkligen inte att man som marine kan gå in i närstrid med en Alien... :x

Inaktiv

MUms! Äntligen ett skräckspel med ingen censur at all!! Gimme, gimme!

Medlem

HOHO, Varför gjorde dem inte DOW-2 åt detta hållet, de hade varit awesome då! (brutaliteten dvs)

Medlem

Ser riktigt coolt ut.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

I <3 blodiga köttarspel med monster i.


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

OMG! <3


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Grymm trailer!
Vill ha spelet nu!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Fy helvete,det var facehuggers.
Helt ärligt om dem gör med facehuggersen som dem gjorde i 1an att dem var på olika ställen då man respawnade efter dem tog kol på en, så vete fan om jag vågar spela det.

Medlem
Skrivet av mullins:

Hoppas verkligen inte att man som marine kan gå in i närstrid med en Alien... :x

Gå i närstrid kan du säkert men oddsen att du överlever är nog minimal


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Predatorn som klo-knivbladar en alien på slutet kan ju knappast ha kvar sin arm efter det. Blodet fräter ju sönder flera lager rymdskeppsskrov!

12
Skriv svar