Beyond Good & Evil 2 fortfarande på väg

Robot
Medlem
Beyond Good & Evil 2 fortfarande på väg

Ett av mina absoluta favoritspel, uppföljaren har mycket att leva upp till men jag är inte direkt orolig för att den inte ska göra det. Kommer att bli kanon!

För övrigt så bör FZ uppdatera releasedatumet på spelet så det inte står 2009 längre

/ LordDaimos

Medlem

Det här gjorde mig glad. Mycket glad


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Samma snack vi har hört från Ubisoft länge nu, men ännu har vi inte sett några tecken på att utvecklingen fortskrider samtidigt som det kommer rapporter inne från Ubisoft Montpellier att utvecklingen är lagd på is tills att det nya Tintin-spelet är klart.

Skrivet av LordDaimos:

För övrigt så bör FZ uppdatera releasedatumet på spelet så det inte står 2009 längre

Tror inte det lär komma ut före 2012 tyvärr

Inaktiv

Verkligen glad att det faktiskt är påväg. Älskade första spelet, helt klart ett av dom bästa jag spelat.

Medlem

Första spelet var galet unikt, en riktigt bra upplevelse rakt igenom. Hoppas verkligen uppföljaren blir trogen orginalet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Happy times! Ettan var Ocarina of Time-klass. Verkligen ett brutalt bra spel!

Inaktiv

Som någon annan nämnde så var första spelet i OoT klass, det kan jag fullt hålla med om!

Skönt att veta att det inte är nedlagt i alla fall.


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Bt
Medlem

Yes! Shit va gött, trodde hoppas var slut där ett tag.

OoT-klass vet jag inte men det är ett spel med riktigt bra känsla i. Något också gjort OoT unikt.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Sweet,,, drömmer mig fortfarande bort i världen man blev introducerad i första spelet, löve it.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Det första spelet är väldigt bra. Lite sura kontroller kunde jag tycka, åtminstonne platformssekvenserna. Men vilken stämning, röstskådespeleri och karaktärer. Ett riktigt "feelgood-spel".

Medlem

Kan inte påstå att jag är speciellt oroad, för det är inget man saknar!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av 7an:

Kan inte påstå att jag är speciellt oroad, för det är inget man saknar!

Vilken tur att du fick skriva av dig lite då.;)

såg på gamplayen och tyckte inte att det såg ut som hillys plus att jade har fått konstigt hår och det verkar inte som om det kommer till pc såg dessutom en cliffhanger på efter credits på ettan där man ser att en domz infekterad pearl växer i pey´js hand!!! men det såg inte ut som om det handlar om domz i nästa spel


signatur

Holysmoke!

1
Skriv svar