Dark Void försenat pga Halo 3: ODST

Robot
Medlem
Dark Void försenat pga Halo 3: ODST

jag har det :S

Medlem

Piraterna är först med allt så är det bara idag är det inte enkelt för dem som är emot nedladdning av spel bla nya DLC paketet till Dragon Age som blev försenat finns ju att tanka hem som pirat kopia.

Angående spelet så testade jag demo versionen och jag blev inte imponerad av spelet känns enformigt. Miljöerna kändes tråkiga också,


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tyckte demot va rätt nice....Får se om de blir köp

Medlem

Direkt när jag kom ner på marken i demot förvandlades det ganska roliga flygandet till en tråkig gears of war-kopia, tyvärr.

Medlem

Pc-demon var ju så dårlig:( gick inte att styra!!!

Medlem

Tråkigt för många, för dark void är riktigt bra, halo ODST är det INTE!

Microshit bör ändra strategi om dem vill vinstmaximera, eller så gör man som tom clansey, sätter sitt seal of approval på varenda skit som produceras för att h*ra pengar


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

FZ, om ni är intresserade av grammatiken, i "Förseningen har dock inte bara varit av ondo, hävdar dem" borde det givetvis stå "hävdar de".

Är ni med?

Medlem
Medlem
Skrivet av 7an:

Tråkigt för många, för dark void är riktigt bra, halo ODST är det INTE!

Microshit bör ändra strategi om dem vill vinstmaximera, eller så gör man som tom clansey, sätter sitt seal of approval på varenda skit som produceras för att h*ra pengar

konstigt då Halo titlarna säljer som smör....Ditt smak kanske inte passar alla andra men det betyder inte att många spel är skit.
Problemet lär ju ligga hos dig.

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av 7an:

Tråkigt för många, för dark void är riktigt bra, halo ODST är det INTE!

Microshit bör ändra strategi om dem vill vinstmaximera, eller så gör man som tom clansey, sätter sitt seal of approval på varenda skit som produceras för att h*ra pengar

konstigt då Halo titlarna säljer som smör....Ditt smak kanske inte passar alla andra men det betyder inte att många spel är skit.
Problemet lär ju ligga hos dig.

Eller så är problemet att folk köper dåliga spel...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av 7an:

Tråkigt för många, för dark void är riktigt bra, halo ODST är det INTE!

Microshit bör ändra strategi om dem vill vinstmaximera, eller så gör man som tom clansey, sätter sitt seal of approval på varenda skit som produceras för att h*ra pengar

konstigt då Halo titlarna säljer som smör....Ditt smak kanske inte passar alla andra men det betyder inte att många spel är skit.
Problemet lär ju ligga hos dig.

Eller så är problemet att folk köper dåliga spel...

aaa chanserna är troligt att det är så..som sagt alla har olika smaker och är ni så envisa och inte kan se det så ligger verkligen problemet hos er och ingen annan

Inaktiv
Skrivet av pazu:

skitspel

Lol? Halo serien säljer ju flera miljoner? Så varför inte fortsätta skapa flera halo spel?

Tror du att spelet blir "skit" om några miljoner köper det?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av pazu:

skitspel

Lol? Halo serien säljer ju flera miljoner? Så varför inte fortsätta skapa flera halo spel?

Tror du att spelet blir "skit" om några miljoner köper det?

Jag tror absolut det, människor är så lättlurade när nåt blir så hypat som t.ex halo spelen. Själv gillade jag Halo och halo 2, men alla halo spel efter det är bara rent ko-skit! Det är min åsikt, jag vet att många håller med mig, och jag har helt rätt att tycka hur jag vill. Jag tänker så här, om människor är så lättlurade att dom köper spel som suger för att MS (t.ex) lägger mer miljoner på promota spelet än dom lägger tid på själva produkten? Ja då får folk skylla sig själva! Det som stör mig är just att om många korkade människor (miljoner som sagt), så styr dom tyvärr över sånt jag tycker också. Ta t.ex Sims, världens sämsta spel som suger så mycket att jag inte kan ens skriva det här i barnvänliga fz, men ändå är Sims typ det spel som säljer mest i sverige till pc??? Pinsamt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar