Första bilderna från Kane & Lynch 2

Robot
Medlem
Första bilderna från Kane & Lynch 2

Hm... visst var det ettan som sågades av en recensent som sedan fick sparken. Minnet är dåligt just nu känner jag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

jag gillade faktiskt många delar av det första spelet, jag är taggad på uppföljaren.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

@Tybalt stämmer var på gamespot om jag inte minns fel. Hur som helst.
IOI har säkert lärt sig läxan. Föregångaren var inte så dålig egentligen förutom buggarna. Jag hade dock önskat nya hitman ist för kane and lynch.

Medlem

Ettan hade sina bra stunder men i helhet va de ingen riktig höjdare. Hoppas dom lyckas bättre med tvåan.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Hm... visst var det ettan som sågades av en recensent som sedan fick sparken. Minnet är dåligt just nu känner jag.

Kommer ihåg det ganska lol ännu en anledning till att inte blint lita på spelrecensenter.

Angående spelet så ser det fint ut hoppas det blir bättre än första (som ändå enligt mig var hyfsat bra).


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bilderna ser ju sjukt editerade ut i photoshop.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ettan var hemskt underskattat, och fick ta emot obefogat mycket skit efter fadäsen med Gamespot. Helt klart, enligt min högst personliga åsikt, en av de fem bästa spelen nånsin!
Handlingen är helt underbar!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

jag hade väldigt skoj med att spela igenom 1an ihop med en kompis. körde det dock på en kväll. Men jävligt skoj! Enda spel jag än så länge spelat på PS3

Medlem

ser fram i mot 2an

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Ettan var hemskt underskattat, och fick ta emot obefogat mycket skit efter fadäsen med Gamespot. Helt klart, enligt min högst personliga åsikt, en av de fem bästa spelen nånsin!
Handlingen är helt underbar!

*asg*

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Tybalt:

Hm... visst var det ettan som sågades av en recensent som sedan fick sparken. Minnet är dåligt just nu känner jag.

Kommer ihåg det ganska lol ännu en anledning till att inte blint lita på spelrecensenter.

Gamespotrecensenten gav spelet 6 / 10, vilket inte är särskilt lågt utan helt enligt genomsnittet om man kollar på gamerankings (67%). Han fick snarare sparken pga gamespot just då hade enorma K & L-annonser över hela sidan och att spelet sedan får sån kritik var nog inte så populärt hos utgivarna.

Men sparkandet kan såklart ha med något helt annat att göra.

Personligen tyckte jag kontrollerna var riktigt hemska i ettan och kunde knappt spela det.

Medlem

Jag skulle gärna se ett nytt Hitman istället för det här. Visst storyn är riktigt bra i K&L, men Hitman är nog en av mina favoritserier.

Medlem

Jag gillade första spelet fram tills man kom till djungeln, det sköna med spelet var hur rått det var.

Lyckas 2an med samma känsla så blir det nog ett köp


signatur

Game long and prosper

Medlem
Citat:

*asg*

Smart och tänkvärd kommentar! Imponerande!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

Ettan ger jag 7/10. En åtta om dom bara hade lappat ihop spelet före release. Visst, det var en pangare men jag tycker atmosfären med storyn var väldigt bra.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Konstigt nog så gör de inte Hitman 5.
Istället gör de en uppföljare på ett ganska misslyckat spel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Qjt
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Konstigt nog så gör de inte Hitman 5.
Istället gör de en uppföljare på ett ganska misslyckat spel.

Hitman 5 är ju dock under utveckling.

Medlem

Första spelet sög men dom kanske har lärt sig. Den som lever får se.

Medlem

Tar avstånd från detta spel, ettan var jävligt buggig och var väldigt tråkigt att spela. Tvåan ser inte ett dugg bättre ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Qjt:
Skrivet av Castor.T:

Konstigt nog så gör de inte Hitman 5.
Istället gör de en uppföljare på ett ganska misslyckat spel.

Hitman 5 är ju dock under utveckling.

Säkra källor?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Qjt:
Skrivet av Castor.T:

Konstigt nog så gör de inte Hitman 5.
Istället gör de en uppföljare på ett ganska misslyckat spel.

Hitman 5 är ju dock under utveckling.

Säkra källor?

Tror det var IOI själva som sa det. Men vem vet vad det betyder. De kanske bara håller på att utveckla en ny motor som nästa Hitman-spel ska baseras på. IOI brukar jobba med ett spel i taget.

Ska bli intressant att se gameplay från spelet. Hoppas det har fixat många av problemen med ettan.

Medlem

Vilka sköna antihjältar!

Ettan var ju riktigt skoj, ja förutom den där "dump truck scene"-delen. Polaren och jag höll på att bli galna på den. Var ju tvungna att genomlida en 30 sekunder lång skriptad sekvens före varje nytt försök och den gick inte att hoppa förbi, om och om igen...

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Bilderna ser ju sjukt editerade ut i photoshop.

Jo ... de såg ut som "ingame"+60% retushering ungefär.

Något som är VÄLDIGT iögonfallande är "bristen";) av kantiga vektor siluetter.
Vill de visa hur spelet KUNDE sett ut med tesselation eller är det bara ett hype-trick?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Läste bara recensionen till förra spelet men när jag kollar på dem här bilderna så känns det redan som att spelet är bättre än det första.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ettan var riktigt bra, vad nu än andra säger.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Tobbe:
Skrivet av KlosterKatten:

Bilderna ser ju sjukt editerade ut i photoshop.

Jo ... de såg ut som "ingame"+60% retushering ungefär.

Något som är VÄLDIGT iögonfallande är "bristen";) av kantiga vektor siluetter.
Vill de visa hur spelet KUNDE sett ut med tesselation eller är det bara ett hype-trick?

Det är ju ngt konstig filter överallt, ungefär som om de vore tidningsscans...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

1an var sjukt bra med sin vertikala delning av TVn i coop och en drös sjukt sega avsnitt ihop med århundradets kassaste slut. Nej, det måste inte sluta lyckligt men bara göra tvärt om för sakens skull är lite mehu.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

1an var sjukt bra med sin vertikala delning av TVn i coop och en drös sjukt sega avsnitt ihop med århundradets kassaste slut. Nej, det måste inte sluta lyckligt men bara göra tvärt om för sakens skull är lite mehu.

Tycker inte idén av slutet var helt förjävligt. Kunde definitivt ha gjorts bättre men det var snarare utförandet av allt kring slutet och hela Havana delen av spelet som gjorde att slutet kändes så dassigt.

Medlem

Jag tycker att Kinesen i förgrunden på första bilden ser ut som John Woo


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

12
Skriv svar