Rockstar i mer blåsväder

Robot
Medlem
Rockstar i mer blåsväder

Chain reaction initiated.

Vi lär se mer o mer av det här.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Folk klagar så mycket.


signatur

Meep!

Medlem

Jag kan gärna ta jobbet av någon som klagar så blir alla nöjda;)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

jag var riktigt nära på att få jobb som grafikprogrammerare på rockstar i Edinburgh, nu e jag ganska glad att jag inte tog det. Alla tror att det e så jävla roligt att jobba på en spelstudio, men verkligenheten är att det är precis som vilket programmeringsjobb som helst. den enda skillnaden är att slutprodukten är ett spel och det är rätt roligt

Inaktiv

Blir spännande att se vad allt detta leder till.

Medlem
Skrivet av hidayat:

jag var riktigt nära på att få jobb som grafikprogrammerare på rockstar i Edinburgh, nu e jag ganska glad att jag inte tog det. Alla tror att det e så jävla roligt att jobba på en spelstudio, men verkligenheten är att det är precis som vilket programmeringsjobb som helst. den enda skillnaden är att slutprodukten är ett spel och det är rätt roligt

Jag tycker att det är jävligt roligt att jobba på en spelstudio och kan inte alls tänka mig att det skulle vara som vilket programmeringsjobb som helst.

Medlem

Så om spelet försenas till nästa vår så vet vi varför.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Lönnfet och skäggig flintis-Max Payne i linne... ja de kan nog behöva fundera över manuset och vad de håller på med egentligen både en och två gånger till.

Medlem

Fy fan vad besviken jag blev på bilderna. Precis som du säger Nemo, det där är då inte Max Payne. Luktar som att någon vill tjäna pengar på ett namn.

Fan skrämmande att förstöra en bra serie så där. Hoppas jag har fel, hoppas.

1
Skriv svar