Bra Spel/Musik hörlurar med mic, helst trådlöst

Medlem
Bra Spel/Musik hörlurar med mic, helst trådlöst

Hej, jag letar efter ett par hörlurar med bra ljudkvalité och en bra mic, de ska även vara trådlösa

Har kollat in dessa här.
Men en kompis har dem och efter hans tycke är dem skitbra för spel, men inget vidare på musik eftersom basen är rätt dålig.

Så för att sammanfatta kort:
- Bra till musik
- Bra för gaming
- Bra mikrofon
- Trådlöst
- Under 1000 kr

några bra förslag?

Medlem

Det här är ju dom bästa: Siberia
Men de trådlösa som du postade är väl bland dom ända bra trådlösa headsets som finns, annars är det långt över 1000kr som gäller:)
De bästa är med sladd, siberia skulle jag vilja påstå.

Edit: Här är ett bra headset med surround:
Cyber Snipa Sonar 5.1

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det här är ju dom bästa: Siberia
Men de trådlösa som du postade är väl bland dom ända bra trådlösa headsets som finns, annars är det långt över 1000kr som gäller:)
De bästa är med sladd, siberia skulle jag vilja påstå.

Edit: Här är ett bra headset med surround:
Cyber Snipa Sonar 5.1

Dessa Siberia verkar mycket lovande, definitivt att kolla in på.
Tack för tipset!

Medlem

Ursäkta om jag lånar tråden, men sitter lite i samma situation då jag för tredje gången drog sönder sladden på mitt headset.

Det trådlösa headsetet som postades ovan verkade intressant, men undrar om jag får sämre prestanda på dem än mitt nuvarande (vet tyvärr inte vad man ska gå på vad gäller hörlurar).

Trådlösa (alternativt köp)

Mitt nuvarande headset

Ska liksom trådskaparen använda headsetet främst för Gaming och Musik. Tack på förhand!

EDIT: Köpte det trådlösa headsetet. Helt okej enligt mig. Fint surroundljud bla. Skönt att slippa sladden såklart. Rekommenderas!


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Tänkte Bumpa denna tråden!

Jag söker efter ett bra trådlöst headset, har kikat lite på det som erbjuds i Skype-shopen, det som rekomenderats i tråden samtLogitech ClearChat Wireless.

Det som rekommenderats i tråden vid första anblick verkar sämst då de använder sig av analog överföring (FM-sändare), medans de andra använder sig av digital överföring. Dock har jag ingen aning om hur kvalitén slutligen är så det torde kanske vara irrelevant.

Vad jag letar efter i headsetet är först och främst bra ljudkvalité vid skype konversationer, hög komfort och passform och därefter bra kvalité vid film och sedan musik.

Medlem

funderar även jag på nya lurar då mitt 3e par är trasiga. som vanligt är det något med sladden så jag kommer investera i trådlösa och det blir förmodligen creatives wow lurar då jag spelar mycket wow, fps mm
ett test kan läsas här:
http://www.gamepro.com.au/review/creative/sound_blaster_world...

Medlem

Tydligen väldiga problem med att du hör omgivningen med micen.
enl användar recension men är ju bara en så kanske är ett icke problem


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar