grafik fel tacksam för hjälp :)

Inaktiv
grafik fel tacksam för hjälp :)

hej jag skulle flesha mitt graffikkort men sen när jag var färdig med det så fick jag ingen bild o jag bara höjde bara med 10Mhz på gpu o minne.

o det är ett ATI HD 3850. det skulle vara bra om det var någon som vet va jag ska göra

jag har också prövat det kortet på andra datorer med o det är samma fel där med.


signatur

Maximus Formula|Cooler Master 700W|E8400 @ 3.00 Ghz @ 4.1Ghz|Corsair H50| Corsair 6400 DDR2 4GB KIT 800Mhz @ 912Mhz|9800GT 512Mb

Inaktiv

Det är risken när man flashar

Har för mig att jag vid något tillfälle körde ett vanligt pci grafikkort som jag startade med och lyckades sedan flasha det "svarta" grafikkortet som även det satt i så att det hoppade igång.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv
Skrivet av unix:

Det är risken när man flashar

Har för mig att jag vid något tillfälle körde ett vanligt pci grafikkort som jag startade med och lyckades sedan flasha det "svarta" grafikkortet som även det satt i så att det hoppade igång.

oki men jag har inge annat kort men kan man inte köra ett men ett annat pci-ex kort? om man har ett ?


signatur

Maximus Formula|Cooler Master 700W|E8400 @ 3.00 Ghz @ 4.1Ghz|Corsair H50| Corsair 6400 DDR2 4GB KIT 800Mhz @ 912Mhz|9800GT 512Mb

Inaktiv

Var ett tag sen jag höll på med just detta krångel. Det blir ju svårt att flasha ett kort som inte ens sitter i.

Får du bild ute i DOS? Förmodligen inte.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv
Skrivet av unix:

Var ett tag sen jag höll på med just detta krångel. Det blir ju svårt att flasha ett kort som inte ens sitter i.

Får du bild ute i DOS? Förmodligen inte.

oki. ne det får ja int. men det är det att jag har två pci-e platser. om man har en till sont kort kan man göra en fleahs på det ena pci-e kortet. men vet du någe annat program som man kan ha. för jag har orgenal filen för det kortet jag har men det programet vill inte flesha för det är inte någon ström kabel som inte siter i graffekortet påstår programet så jag kan inte forsäta.


signatur

Maximus Formula|Cooler Master 700W|E8400 @ 3.00 Ghz @ 4.1Ghz|Corsair H50| Corsair 6400 DDR2 4GB KIT 800Mhz @ 912Mhz|9800GT 512Mb

1
Skriv svar