Se rynkpannorna i Star Trek Online

Robot
Inaktiv
Se rynkpannorna i Star Trek Online

Fy vad fult. 2003 någon? Det här kan nog inte gå hem hos många fler än de mest inbitna trekkies.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Fy vad fult. 2003 någon? Det här kan nog inte gå hem hos många fler än de mest inbitna trekkies.

Eh... Jo.

Medlem

fullt, kan väl inte säga så dom flesta mmo's som komemr ut ser ut sådära kolla på wow, ser inte speciellt bra ut men många som spelar, och om man är en som älskar spel så är grafiken det sistta man går efter, hellre bra gameplay, story. än snygg grafik, kollar på crysis bara enda bra där är grafiken resten var tråkigt.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

lol

Jag är helt tvärt emot aspunk. Om mmo ser snygga ut så blir jag skeptisk, jag menar jag har ingen super dator som klarar den bästa grafiken i världen, tycker de är fullständigt idiotiskt att spelutvecklare ibland väljer att ha nextgen grafik i deras mmo, för de är bara ett fåtal av alla som kan njuta av den bra grafiken ändå.

Lite sämre grafik så att fler kan spela tycker jag borde va standarden för mmo. Vem vill spela en laggfest, och alla är inte stenrik eller prioriterar en dator framför....skoter?

Inaktiv

"kolla på wow"

Ja, det är från 2004.

Bra grafik betyder inte lagg. Du kanske menar låg bilduppdatering? Köp bättre dator eller sänk inställningarna. Skulle man resonera som dig skulle MMOs aldrig bli snyggare.

Det jag menar är att det där inte är vad man förväntar sig av ett spel 2010. Stela animationer, kantigt och lasrar som ser ut som paintstreck. Bra grafik utesluter inte en schysst story, även om det många gånger är fallet.

Det behöver inte vara next gen för att jag ska bli nöjd, bara det inte ser ut som GTA3 från 2001/2002. Även om man inte är "rik"(rik? Jag är student, lever på 2-3000 efter hyra) så lär man ju ha en dator som är nyare än från början av 00-talet om man är det minsta intresserad av spel.

Medlem

Spelet är bra (jag är med i betan) och om man tycker grafiken ser ut som GTA3 måste man vara antingen blind eller ett troll.

Medlem

Ni som testar betan, är 5/2 ett realistiskt datum? Har hört att de kommer släppa en buggfest eftersom de är pressade av CBC eller ngt i den stilen. Samma visa som med en uppsjö andra MMO m.a.o.
Och framför allt, är det kul?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:

Ni som testar betan, är 5/2 ett realistiskt datum? Har hört att de kommer släppa en buggfest eftersom de är pressade av CBC eller ngt i den stilen. Samma visa som med en uppsjö andra MMO m.a.o.
Och framför allt, är det kul?

Finns en hel del buggar fortfarande, men utvecklarna har redan patchat bort en hel del av buggarna. Inte mycket mer buggar än i andra betatester av MMO. Spelet är dock hittills tillräckligt bra för att man ska ha överseende med det.

1
Skriv svar