Medlem
Kylare till Q6600

Jag söker en kylare till Q6600, min budget är 600-700 kr.:)


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Måste du betala 600-700? Finns billiga och tysta varianter som kyler bra också.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av PaddanL:

Måste du betala 600-700? Finns billiga och tysta varianter som kyler bra också.

Ok, tipsa bara någon bra


signatur

Googla först , fråga sen

00a
Medlem
Medlem

Tack, men hur mäter man, e inte säker på om det passar.
har ett scaleo x chassi.


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

http://prisjakt.nu/produkt.php?p=217767 är väl bland de bättre?


signatur

B lup

Inaktiv
Skrivet av Joel1992:

Är ganska liten, får lätt plats i mitt m-atc-chassi i alla fall. Har man plats för originalkylare bör man ha plats med denna


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av PaddanL:
Skrivet av Joel1992:

Är ganska liten, får lätt plats i mitt m-atc-chassi i alla fall. Har man plats för originalkylare bör man ha plats med denna

Låter bra
Hur är ljudnivån?
Och tips på någon kylpasta?


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Thermalright Ultra-120 Extreme och Noctua NH-U12P är väl dom som räknas som dom bästa. Har man plats brist skulle jag ta en titt på Noctua NH-U9B. Bästa kylpastan är Arctic Silver.

Inaktiv
Skrivet av zitow:
Skrivet av PaddanL:
Skrivet av Joel1992:

Är ganska liten, får lätt plats i mitt m-atc-chassi i alla fall. Har man plats för originalkylare bör man ha plats med denna

Låter bra
Hur är ljudnivån?
Och tips på någon kylpasta?

Du ställer in fläkthastighet i BIOS. Jag hade Optimal inställt först och den är knäpptyst med chassisidan på och kylde min E7200 i 3.6ghz utan problem. Nu har jag den kopplad till zalman fläktkontroll tillsammans med alla andra dock.
Kylpasta medföljer, kan göra skillnad att ta bort den och lägga på ny. Det skiljer oftast mycket lite mellan olika varianter men Arctic Silver 5 är mycket populär, har den själv.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av PaddanL:
Skrivet av zitow:
Skrivet av PaddanL:
Skrivet av Joel1992:

Är ganska liten, får lätt plats i mitt m-atc-chassi i alla fall. Har man plats för originalkylare bör man ha plats med denna

Låter bra
Hur är ljudnivån?
Och tips på någon kylpasta?

Du ställer in fläkthastighet i BIOS. Jag hade Optimal inställt först och den är knäpptyst med chassisidan på och kylde min E7200 i 3.6ghz utan problem. Nu har jag den kopplad till zalman
fläktkontroll tillsammans med alla andra dock.
Kylpasta medföljer, kan göra skillnad att ta bort den och lägga på ny. Det skiljer oftast mycket lite mellan olika varianter men Arctic Silver 5 är mycket populär, har den själv.

Okej, tror det blir o köpa den.


signatur

Googla först , fråga sen

1
Skriv svar