Irrational arbetade på zombiespel

Robot
Medlem
Irrational arbetade på zombiespel

Smärtsamt segt tempo annars såg det ut att ha potential.. stämningen fanns definitivt. Hade förmodligen gillat det lika mycket som Valves vision. Synd och skam

Medlem

Ge mig ett nytt swat!

Medlem

jag ser ingen trailer....

Medlem

Här fanns det en trailer annars http://www.youtube.com/watch?v=_OITyHba31Y

Ser ut som en blandning av Killing Floor och Swat. Vilket vore lovande, iallafall med de features som de snackat om att de skulle ha med. Synd att man inte fick chansen att bedöma det.

Medlem

Snacka om verklighetskoll... vem vill inte spela ett spel med zombies? Har väl varit alla gamers dröm sedan typ Ghosts n' Goblins?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Trailern kommer inte upp i varken FF eller chrome hos mig..

Tack för youtubelänken.

Medlem

Undrar om de finansiärerna ångrar sig nu...

Medlem

ser kul ut förutom att det e så galet segt.

Medlem

skulle vara kul med ett zombie spel som i filmerna!dör endast av skott i huvudet, kan skjuta av allting osv:) och så klart många zombies!co-op stöd, vad mera bejär man?: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

WOW! Såg ju skitbra ut! Lite mer än bara röja när de satte in S.W.A.T 4:s taktiska system i ett zombie lir

Medlem

Vilken miss, zombies kom, såg och segrade. Vem gillar inte att skjuta zombies?


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Kunde blivit riktigt bra ju!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Att dom inte ändrade på hastigheten man har när man går, det ser så seegt ut ser även precis ut som SWAT 4 fast med med andra modeller och zombie AI. Vem vet det hade kanske kunnat bli bra;)

Ser ju tusen ggr bättre ut än arkad spelet L4D.


signatur
Medlem

Tuffing, SWAT 4 i Zombieland

Medlem

Det ser lamt o segt ut, härmar ju bara L4D:/
kan man springa?

Inaktiv
Skrivet av Kebabob:

Det ser lamt o segt ut, härmar ju bara L4D:/
kan man springa?

Snarare l4d som tog från de här.

-ljuden
-kompisarna
-tecknat
-helikopter evakuering
-kontorsomgivning(varför är de så egentligen)

osv...

men jag tycker de här district 9 eller vad de nu hette verkar ha mycket mer potensial. hoppas de blir läskigare för de här verkar kunna bli det. hoppasnatt de kommer till ps3. jag vet att musen o tangentbordet är skönast men jag vill ha grafiken o en feet låång story också

ett zombiespel ska vara läskit, nästan så man undviker att fortsätta längds med korridåren o de ska vaa möörkt::evil::evil::evil:

Medlem

vad man saknar swat4 när man får se sånt här! mer swat, mindre zombies.


signatur
Medlem

Kunde blivit bra om de fått tid på sig.

Kul att de använde sig av en bana från Swat 4

Medlem

Idiotiskt att ingen ville satsa på det här, det såg ju roligt ut


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar