Engelskspråkig Final Fantasy XIII-trailer

Jag är försiktigt optimistisk.

Den bästa trailern på länge till FF serien trots amerikanska röster. Längtar dock fortfarande mer till versus men detta är väl ett givet köp


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Grym grafik och det verkar vara hyffsade röstskådisar i alla fall. Grattis alla PS3-ägare!

Varför bara dom?

Frugan är överlycklig, förbokat på Krysset.

Medlem

Röstskådespelarna för tjejerna var jäkligt kassa om jag får säga det själv... Musiken ännu värre. Jag tyckte dock rösten till Snow var rätt passande, och Sazh Katzroy har en mer passande röst på engelska än vad han har på japanska.

Men för övrigt tyckte jag inte det lät bra...

Medlem

Snacka om att det blev grötigt med musiken och pratet i samma volym! Det förstörde trailern för mig...

Medlem

Hoppas stenhårt på att japanskt tal med subs kommer finnas tillgängligt. Är dock skeptisk då två ljudspår inte fick plats i MGS4 så det är rätt otänkbart att det skulle få plats i FFXIII

Rösterna här var väl inte dåliga, men mestadels mediokra. Fast det är ju inte ovanligt att japanska spel/anime får sunkig engelsk dub. Tackar som fan att åtminstone Valkyria Chronicles hade japanskt ljudspår då det engelska var uuhgh.

Medlem

Hellre halvdålig engelsk dubbning än de fruktansvärt töntiga rösterna som finns i animé med alla jävla stön och skit. Kollar man inte utan bara lyssnar kan man ju tro att det är mjukporr som rullar.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Hellre halvdålig engelsk dubbning än de fruktansvärt töntiga rösterna som finns i animé med alla jävla stön och skit.

Inte om det sabbar inlevelsen. I scenen mellan tjejerna vid 1:21 vred man ju sig över hur pinsamt det lät. Sen om man tycker att japanska låter töntigt så är det väl lose-lose antar jag

Inaktiv

Kan dom inte ha en svensk som snakkar engleska med våran härliga brytning?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

hehe småporrigt spel right there;) och vad är grejen med snubben som har på sig bluetooth-öronsnäckan:p


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Hellre halvdålig engelsk dubbning än de fruktansvärt töntiga rösterna som finns i animé med alla jävla stön och skit. Kollar man inte utan bara lyssnar kan man ju tro att det är mjukporr som rullar.

Så jävla sant!:D Japaner brukar väl fanimej inte stöna när de snackar irl. Att gå från värsta samurajlandet med traditioner upp till ändtarmen till en USA-ägd ö med röstskådespeleri som påminner om en budgetrulle med Ron Jeremy är inte helt respekt asså:down:


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

GE MIG NU!!! Final Fantasy ÄR världens bästa Tv-spels serie. Speciellt FF VII som ÄR väraldens bästa Spel (konsol samt PC) enligt mig.

Påminner mycket om FF X, vilket jag tycker är det näst bästa faktiskt. (FF VI är på 4e plats, men nu blir jag la lynchad för det, heheh)

Medlem

helt klart givet köp!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

inte episkt direkt.

Inaktiv

Dubbat precis som Brad Pitt osv i Tyskland /herregud.

Medlem

Avskyr japanska som pesten, så engelska röster är välkomnat. Tyvärr verkar det vara en del fjantmoment, som sig bör, när det gäller animeblask. Får hoppas man kan bortse från dom, för det kunde jag i FFX och det spelet gillade jag.

Medlem

Kommer bli ett sjuhelvetes Mass Effect 2 nötande så jag är klar med den lagom tills FFXIII releasen

Bra trailer (skitdåligt musikval dock då Leona Lewis är den sämsta pop artisten som finns imo). Det verkar bli en känslofylld story till den här delen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blev väldigt imponerad över att dem engelska rösterna faktiskt är väldigt bra. Hoppas bara att dem lägger in både engelska o japanska röster i spelet så man får välja

12
Skriv svar