SC: Conviction och R.U.S.E försenas

Medlem
SC: Conviction och R.U.S.E försenas

Damn, det var tråkigt. Hade verkligen sett fram emot det, men å andra sidan så kan man hoppas att de spenderar tiden väl med att polera spelet så gptt det går. Bara slutprodukten blir bra så gör det inget om det dröjer lite grann.

I Februari spelar jag nog Heavy Rain ändå...

Medlem

Men neeeeej... Ett av de få spelen (SC: Conviction) jag såg fram emot riktigt rejält
Jaja, den som väntar på något gott...

Medlem

men herregud. SCC slår alla rekord

Medlem

Man kan ju bara hoppas att det lägger in multiplayer, men det är väll antagligen alldeles för mycket begärt ifrån ett spel år 2010...

Det står även att nästa Assassins Creed kommer ha multiplayer
"...and a new episode of Assassin’s Creed®, which will be the first in the series to have an online multiplayer mode."

Medlem

Splinter Cell!! utropade han med ett saknadens vrål:(

Medlem

Idioter, sånt här händer aldrig i Hollywood, kanske dags att utvecklarna lär sig projekthantering?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Guaze:

Man kan ju bara hoppas att det lägger in multiplayer, men det är väll antagligen alldeles för mycket begärt ifrån ett spel år 2010...

Du menar förutom co-op och det pvp-läge som redan är inkluderade i spelet och som spelas med andra människor online? Vad vill du ha, team dm?

Medlem

Vad i helvete!! Menar ni att SCC släpps senast mars två tusen fucking elva??? El mars 2010?

Medlem
Skrivet av simulacra:

Idioter, sånt här händer aldrig i Hollywood, kanske dags att utvecklarna lär sig projekthantering?

Möjligt, men en film tar inte speciellt lång tid att spela in. Oftast är filmen redan klar innan all reklam på den kommer. Sen är det en STOR skillnad på Film och Spel.

Medlem

Gott, får jag mer tid att spara pengar till dessa spel

Medlem

Försenat igen? Andra gången dom skjuter upp releasen med ett år. Då får det fan bli bra med.

Hmm missuppfattade nog vad termen finansår betyder. Så det kommer i april alltså? Awesome.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Vad i helvete!! Menar ni att SCC släpps senast mars två tusen fucking elva??? El mars 2010?

Om du läser igenom nyheten en gång till tror jag det hela klarna för dig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

det står ju i april det är alltså nu i april.


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Guaze:

Man kan ju bara hoppas att det lägger in multiplayer, men det är väll antagligen alldeles för mycket begärt ifrån ett spel år 2010...

Du menar förutom co-op och det pvp-läge som redan är inkluderade i spelet och som spelas med andra människor online? Vad vill du ha, team dm?

Jag skulle vilja ha multiplayer som splinter cell (förutom första spelet) alltid har haft det. Om du kalllar 1vs1 med AI-bottar på banan för Player vs. Player är du ganska fel ute. Visst, coop är kul i kanske 2-3 genomspelningar sen ger det inte någon variation längre. För Splinter Cell fans är avsaknaden av SvM som om dom skulle ta bort multiplayer i Halo:Reach och bara ha 2 player coop. Det är bara så skamligt fel.

Sen är det här spelet inte Splinter Cell längre, snarare Rainbow Six. Cover-system, Mp5 som pepprar hej villt. Nått jävla automatiskt-auto-aim-Jack-Bauer mode.

Medlem

Du skojaaar!!!
April!?!?!

Medlem

Har väntat så länge på SCC, och nu ska dom försena den ännu en gång till. Hoppas att det är värt, så många förseningar.

Medlem
Skrivet av WhiteHorse:
Skrivet av simulacra:

Idioter, sånt här händer aldrig i Hollywood, kanske dags att utvecklarna lär sig projekthantering?

Möjligt, men en film tar inte speciellt lång tid att spela in. Oftast är filmen redan klar innan all reklam på den kommer. Sen är det en STOR skillnad på Film och Spel.

Nu pratar vi inte tidsrymd, vi pratar om förseningar, filmer försenas sällan, oavsett om 3d-folkets renderingar kraschar eller om en skådis skadar sig.
De anställer fler och ser till att det bli klart i tid, annars får de inga fler uppdrag.

Det handlar fortf om projekthantering och att utgivarna slutar leka finanshajar.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar