Assassin's Creed II får flerspelarläge

Robot
Medlem
Assassin's Creed II får flerspelarläge

Co-op? CO-OP? CO-OP!?!?!?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Okej, ja. Nu när bjosarn säger det kan multiplayer i form av Coop vara väldigt intressant, men att springa runt på tak och kasta kniv på varandra (MW2?) känns ju väldigt "gimmick":y.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Multiplayer strider vore ju rätt ballt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

"I did not see this one coming"

Medlem

Blir det co-op, vilket är bra anpassat till uppdrag med mera kan det bli intressant. Som player vs. player ser jag inte att det kommer fungera. Känns som det blir att sätta upp tältet, tända elden och vänta i ett hörn.
Men co-op, som sagt, intressant. Dock tror jag inte det kommer speciellt lyckat, tyvärr.

Off topic: Jag efterlyser fler bra co-op spel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Qjt
Medlem

Måste väl vara co-op? Finns väl ingen som tycker att Death Match och liknande skulle vara direkt kul.

Medlem

Jag skulle bara älska att ha co-op! Men jag tror att bara deathmatch skulle kunna funka (jag kan inte minnas något liknande)

Medlem

Det ena utesluter väl inte det andra? För min del kunde det dock lika gärna kvitta, är redan för många spel med multiplayer som man inte hinner njuta av


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Skulle ju kunna göra någon form av The Ship kopia. Där man har ett gäng spelare som får var sin person dom ska döda. Men man vet aldrig riktigt vem som ska döda dig och man ser ju inte var de andra spelarna är osv. Sen last man standing så att säga.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

problemet är att det är för lätt redan för coop, tuft ja men dom borde göra så man blir mer straffad för att bli träffad kanske? inte ha lika mycket HP etc

Medlem

Co-op? Hur blir det då?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Skrivet av mrful:

Men jag tror att bara deathmatch skulle kunna funka (jag kan inte minnas något liknande)

Skulle väll vara Rune som kommer närmast kanske.

Springandes fäktande med svärd yxor o hammare...ah:heart:those where the days
Nån som kommer ihåg det?

Hamnar högt uppe i min topp 10 lista
det första spel jag tog online på vårat 56 modem:D
350 i ping och ändå hur kul som helst.
Funkade för det behövde inte vara så precist när man inte sköt på varann

Ge oss RUNE 2 NU!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

fan vad gött.

Medlem

Väckte mitt intresse i alla fall!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

jojo co-op vore nice tror nog inte att vs blir lyckat om dom gör de


signatur

[/5] "powernap over"

1
Skriv svar