Spana in soldaten i Mass Effect 2

Robot
Medlem
Spana in soldaten i Mass Effect 2

Det här spelet kommer att bli sååååååååå bra!

Medlem

Ser nice ut. Som jag sa i en annan tråd, det kommer finnas mycket godis för oss icke-biotics också, och det här ser mycket lovande ut.

Medlem

Määhh, ociviliserade vildar. En sentinel ska det vara som knappt behöver använda vapen.

Medlem

Epic!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

tyckte de andra klasserna såg mycket starkare ut

Medlem
Skrivet av Runken:

tyckte de andra klasserna såg mycket starkare ut

Handlar ju om att ta skada också. Soldier kommer väl som i ettan vara den enda som kan ha heavy armour, och antagligen ha rejält med mer HP. Fancy stuff kan man överlåta till sina npcs, medans man själv vadar in i elden med sin karbin.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Runken:

tyckte de andra klasserna såg mycket starkare ut

Handlar ju om att ta skada också. Soldier kommer väl som i ettan vara den enda som kan ha heavy armour, och antagligen ha rejält med mer HP. Fancy stuff kan man överlåta till sina npcs, medans man själv vadar in i elden med sin karbin.

jepp får hoppas det är så

Medlem

Ahhh vad sugen man blir,,,

Medlem

Ge mig.
Ge mig.
Ge mig.

Hade dock velat skippa att behöva ladda om och räkna kulor.. oh well.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Runken:

tyckte de andra klasserna såg mycket starkare ut

Handlar ju om att ta skada också. Soldier kommer väl som i ettan vara den enda som kan ha heavy armour, och antagligen ha rejält med mer HP. Fancy stuff kan man överlåta till sina npcs, medans man själv vadar in i elden med sin karbin.

Så sant, så sant. Hør skall skjutas aliens i mængd. Førhandsbokningen ær lagd sedan længe, længtar som F-n.!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Helt säker på att detta blir GOTY

Medlem

Måste köpa ettan -_- har inte tagit tummen ur ... och gjort det.

Medlem
Skrivet av Whip:

Ge mig.
Ge mig.
Ge mig.

Hade dock velat skippa att behöva ladda om och räkna kulor.. oh well.

ja det är ju lite underligt att man behöver ladda om med ett vapen som inte använder kulor

Medlem

Gief cryo ammo nao plx.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar