Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Inaktiv

Det verkar ju vara som Dow 2, som många redan skrivit.

Så det här kan ju bara bli bra

Inaktiv

En relativt ny idé, det var ovanligt.
Bra westwood/EA, nu får ni se till att det blir kul också.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

C&C 3 var så bra, men Red Alert 3 visade vart det var på väg. Ska de göra sådana skitspel (Red Alert 3 var ett skämt) kan de lika gärna lägga ner licensen. Usch!

Redaktör
Skrivet av Fjornsvavne:

"Så är multiplayer i..", har ni börjat ta efter den oerhörda kompetensen bakom rubricering av kvällslöpen? Inget illa ment, men man har blivit lite känslig emot de där blaskorna och dess typikaliteter.

Det blir inget "Så festar sessorna på Stureplan", om det är nån tröst.


signatur
Medlem

Looks like shit om jag ska vara ärlig.

Medlem

Skiter i om jag gör en NDA breach nu men kan avslöja att spelet är rent skräp

Medlem

Ok. Tack för det extremt informativa inlägget, Cane...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Detta verkade inte så intressant tbh, avsaknaden av micromanagement är en dealbreaker för mig. Som man såg i filmen ställer dom ju bara upp sina enheter och låter dom blasta varandra.

Medlem
Medlem

när första c&c och red alert spelen kom i 3D så dog dom...... 2D is the shittt!!!

Medlem

Spelet är fortfarande C&C och det är bara skoj med nya tillägg tycker jag, prg av att om ett spel är som dom gammla tiberian sun hela tiden ist för o lägga till nya saker, så hade de blivit uttjatat lite för snabbt, jag gillar nya tillägg och jag ser fram emot detta för jag kmr vilja testa de har alltid gillat C&C serien och jag tror detta kommer bli bra, Men jag erkänner att jag tkr om dom gamla mer, men tror fortfarande detta kmr bli bra.

Medlem
Skrivet av Kinglevel:

när första c&c och red alert spelen kom i 3D så dog dom...... 2D is the shittt!!!

Tror att det inte berodde så mycket på att det var 3 ist f 2 dimensioner. Tror mest på känslan i spelet, speciellt enheterna och upplägget. Tiberian Sun var forfarade bra, fick dock inte lite mycket uppmärksamhet som det förtjänade. Sedan kom Generals som hade ett annat upplägg och framför allt - helt andra enheter. Trean var ett steg tillbaka mot ettan och TS, men folk var väl fortfarande snöblinda sedan Generals och körde fast på att det var 3D och för snabba enheter.

Jag tycker om C&C3 och DoW2, 4an är som en korsning av de två spelen, så får se hur det blir.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar