Tekken 6 får kooperativ kampanj

Robot
Medlem
Tekken 6 får kooperativ kampanj

Uppfriskande att det kommer ut ett gratis DLC paket för en gångs skull blir sugen på att skaffa spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nice att man äntligen kan köra två stycken i Scenario Mode.

Ti.
Medlem

Knäppt men oj så underbart!

Medlem

Älskar spelet men... helt meningslös update då Kampanjläget var bland det sämsta skit som jag någonsin har lidigt mig igenom. Vore det inte nödvändigt för att få 100% på spelet hade jag slutat efter 5minuter och att man kan spela 2 snart gör inte styrningen bättre. Gör bara att man kan snyfta åt det tillsammans med någon


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Jag vill pimpa mina gubbar men kampanjläget är inte värt det. Arcade ger ju ganska minimalt med stålar. Så de blir att jag bara lirar mot polare som kommer förbi.

Var tom roligare att låsa upp färger i SFIV genom att sätta förbestämda combos.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Dom här spelen tröttnar man på efter ett tag.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Tyckte att det saknades något, men kan man inte lira co-op oflline också? :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Twilightleet:

Älskar spelet men... helt meningslös update då Kampanjläget var bland det sämsta skit som jag någonsin har lidigt mig igenom. Vore det inte nödvändigt för att få 100% på spelet hade jag slutat efter 5minuter och att man kan spela 2 snart gör inte styrningen bättre. Gör bara att man kan snyfta åt det tillsammans med någon

Jag höll ut i typ 10 minuter, sen körde jag Ghost-Battles istället.:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Kampanjläget var sådär, men det blir alltid roligare när man är två.
Det kanske reser sig till ett OK.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar