Gran Turismo 5 försenas

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 försenas

Jag såg fram emot detta så mycket.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hehe, vilka problem det verkar ha med spelet. Men dugligt blir det säkert


signatur

AYY LMAO

Medlem

De vill ju att 360 fanboys inte ska ha några argument att komma med, speciellt inte riktig cockpit view.

Medlem

sorgligt , de kanske skulle försöka släppa skiten nu efter sådär 5 års utveckling..

Medlem

Nu är det ju datumet för den Japanska releasen som ändrats. Det har aldrig funnits något datum för USA och Europa.

Medlem

Lär ju inte släpps tidigare för det, så vad spelar det för någon roll hehe.


signatur

AYY LMAO

Medlem
MFZ
Medlem

om det där time trial demot representerar nuvarande läge på spelet så är jag glad om dom skjuter upp det.

det så så jävla artificiellt ut, ingen inlevelse rent grafiskt imho.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Varför är jag inte förvånad?

Spelar ingen roll, jag tappade hoppet ändå. Men å' andra sidan så blir det ju bara bättre för det

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

om det där time trial demot representerar nuvarande läge på spelet så är jag glad om dom skjuter upp det.

det så så jävla artificiellt ut, ingen inlevelse rent grafiskt imho.

Om jag inte minns fel har de försämrat grafiken i time trial demot för att hålla storleken så låg

Medlem

Forza 4 kommer nog innan detta...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

om det där time trial demot representerar nuvarande läge på spelet så är jag glad om dom skjuter upp det.

det så så jävla artificiellt ut, ingen inlevelse rent grafiskt imho.

Körde också Trialen, och grafiken i den var sämre än GT4 imo, så de har helt klart skalat ned det.

De har ju släppt lite äkta gameplays från spelet och dessa är det inget fel på.

Medlem

ja inte fan länktar jag efter skiten ialla fall.. tacka vetja Forza!

Medlem

Synd att de försenar spelet ännu mera, skullel ju bli bilduell mellan GT5 ovch Forza 3, risken är som sagt att Forza 4 hinner utannonseras innan 5:an hinner landa :/

Medlem

Bättre sent och bäst än tidigt och medelmåttigt

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Körde också Trialen, och grafiken i den var sämre än GT4 imo, så de har helt klart skalat ned det.

Är det inte bara så att Indianapolis-banan helt enkelt ser lite tråkig ut? Varför skulle man ha "skalat ned" någonting?

Nu börjar det nästan bli lite fjantigt med deras strävan efter perfektion. De hade ju uppenbarligen något spelbart redan vid prologen.

Det vore nästan bättre om de släppte det de har nu för att sedan släppa några feta (gratis) patchar med innehåll sedan. Då skulle de få en hel del gratis marknadsföring på spelsajter också.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Forza 4 kommer nog innan detta...

Jo dom är rätt kända för att mjölka ut liknande delar rätt fort

Medlem

GT5:s utvecklingshistoria börjar ju allt mer likna ett skämt. Sorgligt, för en gång i tiden var det ju en fantastisk serie!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Snart kommer väl Prologue 2 så de kan tjäna in lite mer pengar på sina demos. Och Duke nukem forever kommer ut före detta.

Medlem

Undra vad utvecklingskostnaderna för spelet är uppe i nu. De får säkert pengarna tillbaka men det känns lite som att GT hypen kommit av sig pga den långa väntan.

Medlem

Förmodligen innebär detta att det blir en simultan release någon gång i juni.

Time Trail var en demonstration av bilfysiken inte grafiken. Sedan så är banan i sig väldigt tråkigt så man kan inte göra så mycket med den.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fan vad trött jag börjar bli på detta.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Joavels:

Nu är det ju datumet för den Japanska releasen som ändrats. Det har aldrig funnits något datum för USA och Europa.

Det innebär ju att US/EU release är ännu längre bort än tidigare. Så vad var din poäng?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Uj uj uj. Enda som verkar bra (långt ifrån säkert dock) är att det mest troligen blir en releasedag över hela världen.
MEN! Vem är förvånad över att det blev försenat?

Medlem

Haha, vet inte om jag borde vara förvånad...

Medlem

TimeDemot är inget jag höjde ögonbrynen över.. Känslan var lite halvrutten.. O alla gångerna man missade asfalten o kom in på gräs så pajjade fysiken totalt.. Sladdkänsla/driftkänsla som i de flesta andra spel avsaknades helt.. Rätt som det är så snurrar bilen runt o märker man att det börjar hända så finns det så gott som ingen chans till att parera. Varför? Jag har den värsta ratten som finns att tillgå o jag har spelat bilspel till o från i 20 år..
Att lägga ned massa energi på att göra inredningar i bilarna är för mig ett stort ?
I all ärlighet: Finns det någon som bryr sig om detta? Lägg ALL energi på fysiken. Grafiken är inget bekymmer sålänge det är ett bra spel. Jag hoppas dom har förstått den allmänna opinionen om spelet.. Dvs ingen höjdare. Jag gillar verkligen GT3an.. Gt4 var väll inte helt 100. Så dom har en del att bevisa nu och jag hoppas verkligen att dom löser allt.. För jag kommer väll tyvärr köpa spelet oavsett vad som blir..

Medlem

Förhandstitten Gran Turismo HD som kom för 3 år sedan var ju fullt spelbart och riktigt kul. Sen dess känns det mest som det gått uför i utvecklingen, tyvärr. Jag köpte Prologue och det var lite enformigt men rätt ok. Senaste demot kändes helt ointressant både grafiskt och spelmässigt.

Jag är rädd för att GT5 kommer kännas föråldrat när det väl släpps. :/

Medlem

Iof, jag skulle inte ha något emot det sålänge de verkligen visar att väntan varit värt det. Alla dessa delays måste väl vara av någon anledning, hoppas jag...

Medlem

Kommer sent 2010 eller tidigt 2011 skulle jag tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

123
Skriv svar