Mer Mass Effect 2-film

Robot
Medlem
Mer Mass Effect 2-film

Tycker det verkar bli så jävla mkt "magi". Tyckte den delen i ettan var kass... lirade därför soldier. Hoppas det blir lika mkt nytt på den sidan?


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Tycker det verkar bli så jävla mkt "magi". Tyckte den delen i ettan var kass... lirade därför soldier. Hoppas det blir lika mkt nytt på den sidan?

Tja, alla är vi olika. Tycker själv att biotic-krafterna var bland det roligaste med ettan, har klarat det tre gånger och körde Adept varje gång.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Brain:

Tycker det verkar bli så jävla mkt "magi". Tyckte den delen i ettan var kass... lirade därför soldier. Hoppas det blir lika mkt nytt på den sidan?

Kör själv soldier, tycker en vanlig människa med ett vapen som erövrar är bra mer badass än någon biotisk modifierad tölp


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Brain:

Tycker det verkar bli så jävla mkt "magi". Tyckte den delen i ettan var kass... lirade därför soldier. Hoppas det blir lika mkt nytt på den sidan?

Ska ju iaf komma "tunga" vapen till Soldier-klassen, feta raketgevär och liknande. Blir nog en hel del nya goda färdigheter för oss skjutare också, oroa dig inte. Kanske inte lika flashy som biotics, men jag tar ett pålitligt gevär över krafter vilken dag som helst.

Medlem
Medlem
Medlem

Teh forCe is StlOng in that one ^^

Medlem

Är det inte en bild från SWTOR?

Medlem

Körde vanguard i ettan, det var helt grymt. Lyfta upp folk i luften och meja sönder dem medans de är hjälplösa ftw.

Medlem

Själv kör man som Adept. Gillar att låta mina companions göra jobbet medan jag hjälper dom genom att lyfta och slänga runt på fienden.

Medlem

Den första poängen i evolve charge har den här texten:

The focus generated by this field also briefly slows down the world around you, giving you more time to react when coming out of the charge.

Vilket låter som en form av "bullet time."

Soldier kommer förmodligen få något i den stilen om man tittar på det här skärmdumpen;
http://img52.imageshack.us/img52/4172/adrenalinerush.jpg

Medlem

Tycker Mass Effect var bra genom att de bryter sig med "shoot em up". Finns en massa annat skoj att göra med biotic, och vanguard ser riktigt intressant ut. Var inställd på att spela adept (efter att ha spelat igenom Mass Effect som soldier och adept), men blev nu väldigt sugen på att testa vanguard. Enda problemet är att det känns som om min dator inte kommer klara av "charge"-skillen om det är annat flygande på skärmen...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Förra trailern var rolig när han blir träffad av en raket och bara fortsätter leva hohoho vilket b spel.

Medlem

Problemet med Bioware är att de har ingen susning om hur man skall balansera ett spel. I ME1 var vanguard och i synnerhet adept IMBA så det skrek om det. Adept med assault rifle var en gud (även på insane).

Efter vanguard och adept trailerna så verkar det som om de nu blir ännu mer IMBA. Visst är det roligt att kasta folk hit och dit men man vill ju ha ett spel som är lite svårt också.

Blir nog en infiltrator eller sentinel för min del. 8)

Medlem
Skrivet av asdf2:

I ME1 var vanguard och i synnerhet adept IMBA så det skrek om det. Adept med assault rifle var en gud (även på insane).

Antar att du har testat soldier med barrier och spectre master gear assault rifle!

1
Skriv svar