Inblick i Bad Company 2-utvecklingen

Robot
Medlem
Inblick i Bad Company 2-utvecklingen

ojävlar..

Medlem

ser riktigt grymt ut! men varför är det en bild på en predator längst upp? kanske något dolt kitt som blir DLC.

Medlem

Kan knappt vänta, förbokade på EA Store igår för att säkert få vara med i betan till PC så nu är det bara att vänta 16 dagar


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av kluve:

ser riktigt grymt ut! men varför är det en bild på en predator längst upp? kanske något dolt kitt som blir DLC.

Funderade på det också. Haha, vore skumt att bli jagad av predators och aliens på stridsfältet.

Medlem

hahaha eller hur är nyhetsbilden passande?

Medlem

Varför har de ens med XM8? Dumpades inte den?

Medlem
Skrivet av kluve:

ser riktigt grymt ut! men varför är det en bild på en predator längst upp? kanske något dolt kitt som blir DLC.

Ibland undrar man alltså.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

heter inte raketen som skickas från en uav predator? eller det kanske bara var i MW2:P lite långsökt ändå:D

Medlem
Skrivet av D34D_L33T:

heter inte raketen som skickas från en uav predator? eller det kanske bara var i MW2:P lite långsökt ändå:D

Själva UAVn heter Predator.

För övrigt är det ju najs att de fixar grejer, då kan man ju förvänta sig fortlöpande ändringar i PC betan, kanske.

Sen visste jag inte ens att ett demo skulle följa efter betan, det är ju skoj.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Har också förbeställt via EA store Nu är de bara att vänta


signatur

www.bearystyle.com - Battlefield 3 nyheter och media.

Medlem

"The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class.
Players new to Battlefield will be introduced to these teamplay items when they are unlocked.
Battlefield Veterans will automatically have these teamplay items unlocked from the start."

någon som vet hur det fungerar med Battlefield Veteran?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Men likförbannat kan de inte lära sig att hylsutkastet ska sitta på höger sida inte vänster. uch


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

JAG VILL NU!

Behovet blir bara mer och mer primitivt ju närmare release man kommer!

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av kluve:

ser riktigt grymt ut! men varför är det en bild på en predator längst upp? kanske något dolt kitt som blir DLC.

Ibland undrar man alltså.

Eh nej bilden är från nya avp snarare en miss från FZ.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Redaktör

Calle har druckit träsprit igen, då blir det rovdjur på slagfältet. Rubrikbild utbytt.


signatur
Medlem

"The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class."
Så en engineer ska kunna springa runt och återuppliva folk? Makes no sense!

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Varför har de ens med XM8? Dumpades inte den?

Fråga inte fan, jag har undrat samma sak länge, det är ingen som bryr sig och alla är helt ok med "because it's cool" attityden, sådan är spelbranschen idag.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Marwest:

"The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class."
Så en engineer ska kunna springa runt och återuppliva folk? Makes no sense!

Tror dom menar att de är unlocks för respektive klass, så recon måste låsa upp motion sensor och medic defibben etc.

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av Marwest:

"The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class."
Så en engineer ska kunna springa runt och återuppliva folk? Makes no sense!

Tror dom menar att de är unlocks för respektive klass, så recon måste låsa upp motion sensor och medic defibben etc.

Jo efter att jag läste det igen så vore det galenskap om det skulle vara något annat.

Medlem
Skrivet av Hymer:

Men likförbannat kan de inte lära sig att hylsutkastet ska sitta på höger sida inte vänster. uch

Det ser snyggare ut om det sitter på vänster sida
Det är en visuell grejj för att få folk att tycka att det ser coolare och snyggare ut.
Och XM8 är ju awesome! Lite kul me nya saker och inte bara samma gamla m4:or och ak74:or som vanligt.
Mer alternativ i godis påsen är väll bara en bra sak?
iaf tycker jag det

Medlem
Skrivet av ace84:

Och XM8 är ju awesome! Lite kul me nya saker och inte bara samma gamla m4:or och ak74:or som vanligt.
Mer alternativ i godis påsen är väll bara en bra sak?
iaf tycker jag det

Mjo, fast ska det vara autentiskt så bör inte XM8 vara med. I verkligheten smälter den på grund av de höga temperaturerna.

Bättre och ta med SCAR eller nåt annat 'fränt' då

Medlem

Tung lista, men säger dock inte mycket för en som inte spelade Betan. Alltid gött med improvemts iaf ;P

Inaktiv

Från någon som har spelat betan kan jag säga att förändringarna är sjukt bra.

Fan en hel del expolitade grejjer som har fixats till. Bland den med att crates tar mycket mindre skada av C4 till exempel.

Och hymer. Hylsutkastet ligger på högersida. Jag vet inte vilket spel du spelat eller sett filmer från.

Medlem

Detta kommer bli årets spel i någon sorts kategori, var så säker på det!

Medlem
Skrivet av TysN:

Kan knappt vänta, förbokade på EA Store igår för att säkert få vara med i betan till PC så nu är det bara att vänta 16 dagar

Ska nog också ta och boka, är man helt garanterad en plats i PC betan om man bokar via EA store?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Motion sensor.......duger det inte att titta och lyssna längre?


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Gillar skarpt att DICE verkligen tar del av den kritiken dem får.
Har själv inte testat betan men detta kan bli hur bra som hällst


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av TysN:

Kan knappt vänta, förbokade på EA Store igår för att säkert få vara med i betan till PC så nu är det bara att vänta 16 dagar

Ska nog också ta och boka, är man helt garanterad en plats i PC betan om man bokar via EA store?

När jag är inne på EA så "hänvisar" de till game och webhallen, om jag köper från webhallen får jag garanterad beta key då? Någon som vet?

Medlem

Det här blir bara bättre för var dag som går!


signatur

Rawr

12
Skriv svar