Borderlands uppdaterat

Robot
Inaktiv
Borderlands uppdaterat

Köpte det här spelet några månader sen. Känner mig lurad på 400kr för det är ju totalt kasst.

Medlem
Skrivet av robba94:

Köpte det här spelet några månader sen. Känner mig lurad på 400kr för det är ju totalt kasst.

Man har ju olika smak helt enkelt.

Två polare till mig var skithypade inför det, men jag var inte alls imponerad av spelet. Det slutade dock med att de drog med mig, och jag köpte det.

Jag tycker att det var värt pengarna, dock var inte speltiden så lång innan man tröttnade.

Medlem

Smaken är delad. Personligen så är jag inte väldigt imponerad av detta spel.

Medlem

Jag med. Köpte det på releasen och lirat både själv och med några polare. Har en lvl 50 soldier och en 35 hunter.
Har haft väldigt roligt med det iaf.
Ska dra hem första DLCn ikväll tänkte jag


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Asså, det är roligast med polare...
Har typ 3 st lvl 50 varav en är buggad xD
Lyckades bugga en på nått konstigt sätt... kommer inte ihåg hur dock Det var nått med teleport + change char elr nått...

Medlem

Trevligt. Personligen har jag haft sanslöst kul med det här spelet.
Humorn och stilen är obetalbar, själva pang-pangandet är fullgott.
Om den andra DLC:n håller samma mått som "Dr.Ned" så kommer jag köpa det direkt!

Medlem
Skrivet av robba94:

Köpte det här spelet några månader sen. Känner mig lurad på 400kr för det är ju totalt kasst.

Det där med olika smak är intressant. För mig är borderlands förra årets bästa spel. Har sällan haft så kul som med Borderlands och 3 polare.

Medlem
Skrivet av Ondska:

Trevligt. Personligen har jag haft sanslöst kul med det här spelet.
Humorn och stilen är obetalbar, själva pang-pangandet är fullgott.
Om den andra DLC:n håller samma mått som "Dr.Ned" så kommer jag köpa det direkt!

"Mad Moxxi's underdome riot" är tyvärr inte ens i närheten av "Dr.Ned" det är enbart arenacombat med vågor av faror, inget nytt loot, nya faror eller annat skoj.

Till en början får man köra arenorna med 5 ronder och 5 vågor av faror i varje = 25 vågor totalt.

Nöter man igenom alla dessa 3 arenorna belönas man med en extra skillpoint, (en per "varv" i spelet, 2 totalt mao).
+att man låser upp den "riktiga" turneringen som är 20 ronds varianter av samma sak, 20x5 vågor alltså.

Att säga att det är ENFORMIGT är en underdrift.

Kör man sp och dör (eller om alla i coop dör ungefär samtidigt) så får man börja om på våg 1 ronden före... (dör du t.ex på rond 5, våg 4 får du börja om på rond 4, våg 1.

Även om man startar en arena med en låglevelgubbe och Coopar med en lvl50 så farorna blir lvl 12 så tar det ändå 2½-3 timmar att klara varje arena.

Älskade orginalet och första DLC:n, lätt GOTY '09 i min bok.

DLC nr. 2 kändes dock som det var ihoprafsat en fredageftermiddag då alla vill iväg på afterworköl och helgledigt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Är också en av dom som blev väldigt besviken på detta spel.

Medlem

Samma här. Alldeles för mycket hype kring detta spel, jag ångrar att att jag köpte det med. Och ja, jag har spelat online med kompisar. Vi ledsnade rätt fort.

Enformigt spel.

Medlem

Kör det till 360, tycker det är bra och fastnat för det mer än Fallout 3. Spelar singel och är en lvl25 soldier, gillar friheten helt klart! Stå och snipa ner en boss som är 5 levlar högre än sig själv är alltid kul

Medlem
Skrivet av Zymac:

...

Okej, ja, det lät ju inte som en höjdare direkt, får fundera på om det verkligen är värt dom pengarna, i alla fall orabatterat.

Tack för infon i alla fall!

Medlem
Skrivet av robba94:

Köpte det här spelet några månader sen. Känner mig lurad på 400kr för det är ju totalt kasst.

Själv så har jag väl spelat 100 timmar i det... kan inte komma ihåg att någon av de timmarna var trist för mig.

1
Skriv svar